Gå til innhold

XBox VS. PS2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en DATAMASKIN! Og i tillegg en jævla dårlig en også.

 

Hva blir PS2 da?

Noe enda dårligere bare med flere spill en Xbox, jaja hva skal du med spill som du ikke kjøper. Jeg tror de fleste klarer og inse at MANGE av de spillene PS2 har flere enn Xbox er Beta spill (altså spill ingen kjøper)

Jeg sier ikke at Xbox ikke har det men PS2 har mange flere.

Jeg merker at noen klager over designet til Xbox og går liksom videre og sier at grafikk ikke er alt. Men hvordan Konsollen ser ut, det har noe og si. Xboxen er tross alt ikke så mye større en PS2.

Jeg er ganske sikker på at PS3 får like mye dilldall som Xbox har nå.

Alt det dilldalle du snakker om er tross alt valgfritt å bruke. Personelig Har jeg ikke chippet Xboxen min og bruker den på samme måte som PS2.

Grafikk er langt ifra det som teller mest men, når du får det på kjøpet med et konge spill. Hvorfor ikke ?

 

Det virker som om alle er enig i at Xbox har best grafikk og ekstra "dilldall" hvis du vil bruke det. Begge parter har omtrent like mange kvalitetspill.

Så da er vinneren Xbox. ( Da kan folk si: ja men jeg skal ha PS2 pga at FF-seriene er så sykt bra. Ja jeg skal ha Xbox pga. Halo er så sinnsykt bra)

 

Nå ville jeg si at Xbox har skaffet seg en god del kvalitetstittler som følger med Til Xbox2. Da har vell begge parter et ganske likt utgangspunkt for neste ganerasjon konsoller. La den beste vinne. (altså Xbox ;) )

Lenke til kommentar
men at disse "mulighetene" kanskje er i ferd med å overskygge hva en konsoll egentlig er.

Jeg skjønner hva du mener. Derfor er modchip bare for de som virkelig ønsker de ekstramulighetene - ikke for de som bare vil sette seg ned og sette i et spill uten å måtte konfigurere alt mulig først.

 

Jeg liker ikke Xbox

Jeg liker ikke Microsoft.

WHO the hell does? ;)

 

Jeg liker begge deler... Aller best Microsoft, siden de er helt rå på programvare, som f.eks. Windows XP og Office 2003 (vær så snill og ikke nekt for at Microsoft lager bra programvare).

Lenke til kommentar

Ikke la oss gjøre dette til en diskusjon om microsoft a :roll:

Har selv ikke noe imot microsoft, er ikke alle programmene dems som er like genialt gjennomført men. Er ikke alle som har lyst til å innstalere linux og liknende, og windows og office serien er jo relativt lett forståelige da! Personlig har jeg ikke brukt word på over et halvt år nå, bruker egentlig mer LaTeX, ettersom jeg finner det mer praktisk til den fysik rapportene og liknende som jeg må skrive.

Mange problemer som oppstår på windows som er brukerlagde, selvfølgelig vil du få virus og spyware hvis du ikke gjør en dritt for å avværge det! Grunnen til at problemene i microsoft programmene er så kjene er at det er populære programmer som mange bruker, og det vil derfor være attraktivt å lage virus til platformen, spesielt også ettersom det er så mange uerfarne brukere som ikke har aning om hva datasikkerhet betyr. Hadde mac vært det operativsystemet som hadde blitt brukt mest av vanlige brukere ville man sett de samme der!

 

Tror jeg har avsluttet det jeg skulle ha å si om microsoft da :)

Sorry for offtopic-en, får prøve å skrive noe ontopic igjen :)

Personlig syntes jeg det er pokkers til praktisk å kunne spille en DVD, eller en divx på xbox-en, vil ikke si at dette forringer spillopplevelsen min! Sitter liksom ikke å tenker mens jeg spiller at pokker denne konsollen kan ikke være noe bra når det tross alt går an å spille divx på den (kanskje litt satt på spissen men...)

Du snakker om at det blir for mye dilldall, kan forsåvidt være enig med deg men nå er det jo opp til hver enkelt om man vil chippe eller ikke da (du får ikke noen bønn fra microsoft hvor de ber deg chippe den liksom... ;))

 

Ang. designet syntes jeg nå at xbox ikke ser så stg ut, men det eneste som spiller noen rolle her, er at den får plass i TV bordet mitt ;)

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke Xbox

Jeg liker ikke Microsoft.

WHO the hell does? ;)

Bill Gates???

FUCK Bill Gates :devil:

Du har egentlig ikke mye peiling har du Fanta Boy? :dontgetit:

Har lest et par av kommentarene dine, og mange av dem er jo bare bullshit!

 

Dette beviser at playstation er best....

Håper ikke du mente dette.. :(

Endret av Master D
Lenke til kommentar

Det er så mange idioter som er imot MS bare fordi de har hørt at det er tøft å være mot MS uten at de i minste har et godt argument hvorfor.

 

Å blande inn sine følelser om MS som argument om at XBOX er dårlig blir bare tåpelig. Blir som om jeg skulle si at jeg ikke ville ligget med Katrine Sørland fordi at vestlendinger er stygge.

Lenke til kommentar
Fantaboy er bare en liten gutt på 12 år..han vet ikke en dritt!  :no:

Får jeg lov til å spørre om din alder ?

Får jeg lov til å gjette også ?

 

 

 

 

 

 

:ermm:

Vær da ikke så hard mot TheWiz... Han har da ikke gjort noe gale.. Verre med Fanta Boy som faktisk er irriterende og skriver veldig mye unødvendige ting!

Lenke til kommentar
Jeg liker også begge deler... :dontgetit:

 

Flinke å lage spill er da også Microsoft :dontgetit: Bare i år kommer jo:

 

Halo 2

BC

Fable

 

Synes da det er bra jeg :D

Project Gotham har de jo også kommet med så..

Bare for å få oppklart en ting, Microsoft lager ikke de spillene . . .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...