Gå til innhold

XBox VS. PS2


Anbefalte innlegg

Dette er klart et emne som tar for seg mange forskjellige meninger om konsollene.

Jeg vil nå si at vinneren er PS2, men jeg kan bare si det jeg mener.

 

Om du vil ha en maskin som tar stor plass og ser ut som en murstein så er det bra med Xbox. Om du vil ha en som pynter opp er det nok best med PS2.

 

Best er det med begge to da :thumbup:

 

Men PS2 :w00t:  er best.

Din kjetter :D

 

XboX er best. (Til Sega gir ut ny konsoll da) ;)

Du er et erkeeksempel på en fanboy.

Ihvertfall en fanboy som vet hva han snakker om da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er klart et emne som tar for seg mange forskjellige meninger om konsollene.

Jeg vil nå si at vinneren er PS2, men jeg kan bare si det jeg mener.

 

Om du vil ha en maskin som tar stor plass og ser ut som en murstein så er det bra med Xbox. Om du vil ha en som pynter opp er det nok best med PS2.

 

Best er det med begge to da :thumbup:

 

Men PS2 :w00t:  er best.

Din kjetter :D

 

XboX er best. (Til Sega gir ut ny konsoll da) ;)

Du er et erkeeksempel på en fanboy.

Ihvertfall en fanboy som vet hva han snakker om da ;)

Nei, du er så langt utpå jordet at jeg personlig skal kjøpe en traktor til deg.

Beklager.

Lenke til kommentar
Dette er klart et emne som tar for seg mange forskjellige meninger om konsollene.

Jeg vil nå si at vinneren er PS2, men jeg kan bare si det jeg mener.

 

Om du vil ha en maskin som tar stor plass og ser ut som en murstein så er det bra med Xbox. Om du vil ha en som pynter opp er det nok best med PS2.

 

Best er det med begge to da :thumbup:

 

Men PS2 :w00t:  er best.

Din kjetter :D

 

XboX er best. (Til Sega gir ut ny konsoll da) ;)

Hva er en "kjetter" da liksom?

Lenke til kommentar
Dette er klart et emne som tar for seg mange forskjellige meninger om konsollene.

Jeg vil nå si at vinneren er PS2, men jeg kan bare si det jeg mener.

 

Om du vil ha en maskin som tar stor plass og ser ut som en murstein så er det bra med Xbox. Om du vil ha en som pynter opp er det nok best med PS2.

 

Best er det med begge to da :thumbup:

 

Men PS2 :w00t:  er best.

Din kjetter :D

 

XboX er best. (Til Sega gir ut ny konsoll da) ;)

Hva er en "kjetter" da liksom?

Var du sarkastisk eller seriøs der?

 

En kjetter er en som forteller usannheter.

Eller som folk tror forteller usannheter.

 

I gamle dager for eksempel ble folk som gikk imot kirken kalt kjettere.

Da fikk de forskjellige straffer som kunne varier etter hvor ille de var.

Lenke til kommentar
Dette er klart et emne som tar for seg mange forskjellige meninger om konsollene.

Jeg vil nå si at vinneren er PS2, men jeg kan bare si det jeg mener.

 

Om du vil ha en maskin som tar stor plass og ser ut som en murstein så er det bra med Xbox. Om du vil ha en som pynter opp er det nok best med PS2.

 

Best er det med begge to da :thumbup:

 

Men PS2 :w00t:  er best.

Din kjetter :D

 

XboX er best. (Til Sega gir ut ny konsoll da) ;)

Du er et erkeeksempel på en fanboy.

Ihvertfall en fanboy som vet hva han snakker om da ;)

Nei, du er så langt utpå jordet at jeg personlig skal kjøpe en traktor til deg.

Beklager.

Haha nice :yes:

 

Men ser du på spesifikasjonene til først PS2 ogsp XboX burde du se noen forskjeller.

 

Enig? ;)

Lenke til kommentar

Pc+Xbox ) Sant?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228390

 

Så den kommende Xbox2, som kanskje kommer allerede neste år, vil muligens kunne spille PC spill og fungere som en PC.

Er dere klar over hva prisen vil bli da? Den blir så dyr at folk heller vil kjøpe PlayStation eller GameCube. Og de som skal kjøpe seg ny PC kjøper da ikke en Xbox.

I tillegg må du drive å oppdatere den hele tiden da for at den alltid skal kunne holde følge med kravene til de nyeste spillene.

:roll: My styr må jeg si.

Lenke til kommentar
Pc+Xbox ) Sant?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228390

 

Så den kommende Xbox2, som kanskje kommer allerede neste år, vil muligens kunne spille PC spill og fungere som en PC.

Er dere klar over hva prisen vil bli da? Den blir så dyr at folk heller vil kjøpe PlayStation eller GameCube. Og de som skal kjøpe seg ny PC kjøper da ikke en Xbox.

I tillegg må du drive å oppdatere den hele tiden da for at den alltid skal kunne holde følge med kravene til de nyeste spillene.

:roll: My styr må jeg si.

Dyrt sikkert ja..

Det vil sikkert koste rundt en 5000 eller noe da.

Alle oppgraderingene blir et stort problem...

 

Men det er jo sikkert billigere enn å kjøpe en PC til 10 000

bare til spilling da men.....

Lenke til kommentar
I tillegg må du drive å oppdatere den hele tiden da for at den alltid skal kunne holde følge med kravene til de nyeste spillene.

:roll: My styr må jeg si.

Så det du sier er at du synes det er mye styr å ha en pc også?

Du sitter vel framfor en pc nå, å du synes ikke den er verdt en oppdatering iblandt? Tror nok det går som en automatikk at pc'en trenger å vedlikeholdes, ikke noe du går å irriterer deg over. Litt av halve gleden med en pc ;)

 

Men så skal det sies at jeg tviler på at du må oppdatere den nye boxen hver uke hvis det blir slikt.

 

Men prøv å ro litt i land denne tråden før den blir stengt da.. Noen som er ute på viddene en liten tur nå :p Det er jo litt underholdning her, så det skulle være synd om den ble stengt. :wee:

Lenke til kommentar

I stedet for å quote nå så sier jeg bare en beskjed til JoaJoa:

Ja, jeg sitter ved en PC, men jeg gidder ikke drive å oppdatere hele tiden. Men det var ikke det jeg tenkte mest på når jeg skrev det der. Og jeg sier heller ikke at man må drive å oppdatere den hver uke.

Jeg lurte på om dere i det hele tatt har forestilt dere prisen på Xbox 2 om det så er tilfelle at den blir som en fullgod PC?

 

Men folkens, vær så snill å ikke steng denne tråden. Jeg liker den veldig godt, og det er morsomt å diskutere PS2 mot Xbox.

Lenke til kommentar

Har aldri påstått at den blir billig heller jeg. Skal jeg først bruke noen kroner på pc/annet liknende medium så må man selvsagt veie alt oppimot pris og funksjonalitet. Ingenting slår en pc uansett når det gjelder pris/mulighetene. Men så ligger pc langt over dagens spillkonsoller. Kommer det noen nye konsoller ps3,xbox2 el liknende med en drøss av funksjoner så vil prisen også vær skyhøy, så for normale mennesker vil en pc være et bedre kjøp i starten.

 

MEN når prisene begynner å synke og konkurransen starter for alvor, når alle aktørene har kommet med sine konsoller, DA kan vi begynne å vurdere neste generasjons konsoller. Når prisen er hyggelig og alle er likeglad. blæh

Lenke til kommentar
åååååh! er det mulig?! JA, ps2 har msg, men det har xbox også!! er det så inni granskauen vanskelig å forstå?! nei, du finner ikke msg1 til xbox, men framtidige msg titler kommer også til xbox, så jeg driter i msg1 da man kan emulere ps1 og spille msg1 på xbox også.

Det heter Metal Gear Solid.

Jada. Xbox MGS2: Substance, uten "The Doc. of MGS2", uten skateboarding osv.

Porten fra PS2 til Xbox var en svært dårlig portering, dog litt høyere texture kvalitet. Spillet har en elendig kontroll og man opplever ofte fps-drop blant annet.

Det er blant annet fordi PS2en har et par. teknikker som xboxen ikke har.

MGS2/3 er designet spesielt for PS2 og Kojima sitt team er et av få PS2 developers som vet å utnytte konsollen til fulle 1000. (Sett MGS2/3 ? Det er "perler" det.)

Du sier du kan emulere MGS fra PSOne, men er det virkelig verdt det med tanke på at du vil oppleve grafikkfeil og rundt 5 fps ved bruk av xboxen.

Desuten skal ikke titler som MGS lastes ned men nytes.

Lenke til kommentar

Såklart gjør vi det! Det er jo et genialt spill!! Et av de spillene jeg har tilbragt mest tid foran på min ps1.

 

Men hvorfor håper du ikke det?! :hmm: Hvorfor kan ikke alle spillene komme ut på alle konsollene? Hva er problemet? Innrømmer du kanskje at ps2 ikke har så mye å stille opp med likevel da?

Lenke til kommentar

Nei, men Metal Gear Solid, Final Fantasy, GT ++ er spill som jeg føler hører hjemme på PlayStation. Kan ikke forestille meg dem på andre konsoller engang.

Det blir det samme som å sende Halo over til PS2. :roll:

Men uansett, hva er vitsen. Xbox har jo den VIDUNDERLIGE funksjonen at den kan emulere alle slags spill uansett konsoll. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...