Dipso Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Jeg er på utkikk etter et bra tegne brett til bruk i bl.a. Photoshop og illustrator. Jeg har sett litt på wacom sine løsninger og de virker slettes ikke dålige. Er det noen som kan komme med tips/erfaringer og er det noen som eventuelt vet hvor man kan få kjøpt noe sånnt? Jeg så et par løsninger hos bla.a komplett data men de hadde i hoved sak tablets som var produsert av trust. (jeg er litt skeptisk til trust fordi de i hovedsak lager "billig-produkter") -Dip Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Jeg har Thrust og kan trygt anbefale det. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Har wacom billigste typen til 1000 den er helt grei, men kanskje litt liten. Har du gryna så kjøp et som er litt større. Wacom har godt rykte på seg etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Prøv denne siden for CalComp og Summagraphics. http://www.gtcocalcomp.com Dette var tidligere regnet for å være virkelig bra ting i forbindelse med CAD. Har selv brukt 12"x12" av disse i flere år uten noen feil. Yngve Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 1. november 2001 Forfatter Del Skrevet 1. november 2001 Det virker som om de calcomp greiene ikke er trykkfølsome, og da er det nokk ikke noe for meg, siden jeg skal jobbe med grafikk. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Wacom er best, trykk følsomme og ellers smarte løsninger. For en tusenlapp får den minste modellen med mus og penn. tegnebrettet er laget slik at du kan for eksempel legge bilder/tegninger under den gjennommsiktige tegenplata og tegne etter bildet/tegningen. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå