Torjus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Jeg var på et LAN for en god stund siden og da satt jeg med PC nr 2 her (jeg hadde ikke PC nr 1 da) : (http://home.no.net/fuzzy2/data.htm) Da kom en med XP 2500+ skam klokka 9800 PRO 1 GB RAM Da husker jeg at jeg siklet fælt og var misunlig og spurte i ett sett om å få lov til å spille CS som ikke lagga osv, men når jeg nå har fått min data maskin (Nr.2) Så følte jeg ikke meg så "stolt" og følte ikke jeg hadde sånn physko go pc Men jeg har jo egentlig det Noen andre som har følt sånn? Endret 8. mai 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Så du følte deg ikke som konge over alle pc nerdere med andre ord? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ja det er veldig viktig å alltid ha den beste PC'en i rommet når mange nerder samles! veldig viktig! Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 fikk også den følelsen da jeg fixa meg en 2800+ barton 1gb ram Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Så du hadde ikke PC nr 1, men du hadde nr 2 med på LAN. Og nå har du skaffet deg nr 2, og føler deg ikke stolt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Så du følte deg ikke som konge over alle pc nerdere med andre ord? Ikke akurat nå, men kanskje på LAN't denne helgen og det LAN't neste helg der igjen Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hehe. Artig med den beste dataen ja, men så går det en måned så er det alltids en som har bedre enn deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå