TLZ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Oh no! She's actually a human being! (sikkert mange andre som har sagt lignende ting; men må bare få det ut! for the record: hun er fin hun! Endret 8. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Er ikke noe fan av Britney akkurat men hun ser da ikke saa gal ut paa de bildene der, helt normal. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er ikke noe fan av Britney akkurat men hun ser da ikke saa gal ut paa de bildene der, helt normal. ja...ser vi ikke alle normale ut....(vell nesten) Ser jo ikke ut som et rommvesen eller no... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Viser bare at hun også er dødelig Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ikke overrasket, sett verre Synes ikke at hun var SÅ stygg på bildene der heller jeg da men... Dårlig dag ja, det er sant Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg synes ho er stygg uansett. ergo, jeg liker ikke sminkedokker Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Oh my God! She looks ... NORMAL! :O haha var ikke så stygg men så bare ut som ei normal jente. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Uansett... folke photoshop'er bilder for å få ei dame bra, skal ikke se vekk ifra at noen har smørt på med lik ekstra der for å få a styggere... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 å jeg må væra unormal, for jeg synes egentlig ikke britney er spes vanlig samma om ho er sminka til eller ikke. hun faller rett å slett ikke i min smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå