SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 http://www.tivocommunity.com/tivo-vb/showt...threadid=172478 :S Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Var det egentlig en stor overraskelse? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Ikke helt kvitt pubertetssyndromene... Britney altså. Hvor "hot" hun er vet ikke jeg, men hun hadde lurt meg med seg hjem hvertfall. Endret 8. mai 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hu har jo sminke på seg der for faen! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Er nok endel photoshopping inne i bildet når hu er på forsider av blader og sånt. Men det er utrolig hvor mye bra makeup-folk greier å få til. Men kroppen hennes er jo knusedeilig uansett sminke Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det først bilde minner meg om Redident Evil Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 JA huff...så det derre i går...ble rimelig paff Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hu har jo sminke på seg der for faen! Så det kan bli verre ? Hehe, neida, de fleste jenter ser sånn ut uten sminke. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hu har jo sminke på seg der for faen! Så det kan bli verre ? Hehe, neida, de fleste jenter ser sånn ut uten sminke. Som ikke er en bra ting Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hun i allefall ikke totalt sminkeløs på de bildene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hu har jo sminke på seg der for faen! Så det kan bli verre ? Hehe, neida, de fleste jenter ser sånn ut uten sminke. Som ikke er en bra ting Man tenker så lite over det, har gått i klasse med en del jenter i flere år nå som jeg aldri har sett uten sminke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Oh my God! She looks ... NORMAL! :O Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hun var da absolutt ikke stygg uten sminke heller. Fortsatt en av de niceste man har. Og hun har sminke, men ikke mye mer enn basic's. Jenta er pen med og uten sminke, var værre med Miss. "Sk8r Boi" Avril. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 En vennine av meg har nesten aldri sminke på seg og hun er vakker. Faktisk så blir hun mindre pen når hun sminker seg. Hun har en såkalt LUKSUS problem. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Oh my God! She looks ... NORMAL! :O Kommer vel kanskje som en overraskelse på enkelte andre her at hun faktisk bare er et menneske - som også kan ha en dårlig dag. - Og ja, hun har øyesminke på. Men den er jo klint ut av en eller annen grunn Ville nok sett endel bedre ut hvis den _ikke_ var der. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hu har jo sminke på seg der for faen! Så det kan bli verre ? Hehe, neida, de fleste jenter ser sånn ut uten sminke. Nei, de fleste jenter sminker seg ikke så mye at det blir en radikal forskjell. Det skal vanvittig mye sminke (og flinke sminkører) til for å jevne ut den huden der.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Syns'ke hu var så schtøgg, selv uten sminke, jeg. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Alle kan jo bli stygge på bilder hvis de gjør seg til.. syns ikke de bildene var så sjokkerende du. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 eeeey, om det er sant kan jeg bli modell med sminke Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 OH-NOO! Britney, hva har skjedd med deg?? Beviset på at hvem-som-heldst kan bli en superstjerne!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå