LgitechDInovo Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei! min MSN virker ikke det står bare: det er muligens noe feil med internett tilkoblingen din. men det er det jo ikke! er det noen som vet hva som må gjøres? er det i det hele tatt noe å gjøre med det? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Prøv å fjerne det, laste ned nyeste reboote å installer nye. Endret 8. mai 2004 av Hoax Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Prøv å fjerne det, laste ned nyeste reboote å installer nye. det har jeg prøvd men det kommer fortsatt samme mld når jeg prøver å logge på! kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Har selv det samme problemet ganske ofte, jeg har den nyeste msn. blir logget av ganske ofte og får feilmeldinger men har nå funnet ut at msn virker som den skal. Er 100% sikker på at det må være internett forbindelsesn min som gjør det, for jegt hører mye på nettradio osv og den kutter samtidig med msn og da sier det seg selv hva som er galt. har hvært sånn hos meg de 3 siste mnd nå. Bruker ngt 1600/512. Har en god del msn venner i samme område som også har ngt og vi blir brutt samtidig. Edit: Skrivefeil Endret 8. mai 2004 av Spyder Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Har selv det samme problemet ganske ofte, jeg har den nyeste msn. blir logget av ganske ofte og får feilmeldinger men har nå funnet ut at msn virker som den skal. Er 100% sikker på at det må være internett forbindelsesn min som gjør det, for jegt hører mye på nettradio osv og den kutter samtidig med msn og da sier det seg selv hva som er galt. har hvært sånn hos meg de 3 siste mnd nå. Bruker ngt 1600/512. Har en god del msn venner i samme område som også har ngt og vi blir brutt samtidig. Edit: Skrivefeil ja ok! men jeg får ikke logget på engang men takk for innspill! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg får surfet på internett men ikke logget på msn for "det er et problem med internett-oppkoblinga" Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg får surfet på internett men ikke logget på msn for "det er et problem med internett-oppkoblinga" Problemet ditt er såre enkelt: Du kjører et program designet av Microsoft! Det er bare nødt til å gå galt da, jo!!! Lenke til kommentar
handbook Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg får surfet på internett men ikke logget på msn for "det er et problem med internett-oppkoblinga" Problemet ditt er såre enkelt: Du kjører et program designet av Microsoft! Det er bare nødt til å gå galt da, jo!!! tosk, sier ikke mer Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg får surfet på internett men ikke logget på msn for "det er et problem med internett-oppkoblinga" Problemet ditt er såre enkelt: Du kjører et program designet av Microsoft! Det er bare nødt til å gå galt da, jo!!! Er faktisk lov å være litt seriøs når noen trenger hjelp LgitechDInovo, hvilke feilmeldinger får du da? og er det lengesiden du var på nett/msn sist, har du brannmur/antivirus det kan bare være en bagatell i registert osv. Jeg ville prøvd en system gjennoppretting til en dag der kom på nett , hvis du ikke allerede har gjort det da. Kan være det hjelper Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå