Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Msn og internett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv det samme problemet ganske ofte, jeg har den nyeste msn. blir logget av ganske ofte og får feilmeldinger men har nå funnet ut at msn virker som den skal. Er 100% sikker på at det må være internett forbindelsesn min som gjør det, for jegt hører mye på nettradio osv og den kutter samtidig med msn og da sier det seg selv hva som er galt. har hvært sånn hos meg de 3 siste mnd nå. Bruker ngt 1600/512. Har en god del msn venner i samme område som også har ngt og vi blir brutt samtidig.

:hmm:

Edit: Skrivefeil

Endret av Spyder
Lenke til kommentar
Har selv det samme problemet ganske ofte, jeg har den nyeste msn. blir logget av ganske ofte og får feilmeldinger men har nå funnet ut at msn virker som den skal. Er 100% sikker på at det må være internett forbindelsesn min som gjør det, for jegt hører mye på nettradio osv og den kutter samtidig med msn og da sier det seg selv hva som er galt. har hvært sånn hos meg de 3 siste mnd nå. Bruker ngt 1600/512. Har en god del msn venner i samme område som også har ngt og vi blir brutt samtidig.

:hmm:

Edit: Skrivefeil

ja ok! men jeg får ikke logget på engang :angry:

men takk for innspill! :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg får surfet på internett men ikke logget på msn for "det er et problem med internett-oppkoblinga" :no:

Problemet ditt er såre enkelt: Du kjører et program designet av Microsoft! Det er bare nødt til å gå galt da, jo!!!

Lenke til kommentar
Jeg får surfet på internett men ikke logget på msn for "det er et problem med internett-oppkoblinga"  :no:

Problemet ditt er såre enkelt: Du kjører et program designet av Microsoft! Det er bare nødt til å gå galt da, jo!!!

tosk, sier ikke mer

Lenke til kommentar
Jeg får surfet på internett men ikke logget på msn for "det er et problem med internett-oppkoblinga"  :no:

Er faktisk lov å være litt seriøs når noen trenger hjelp :green:

LgitechDInovo, hvilke feilmeldinger får du da? og er det lengesiden du var på nett/msn sist, har du brannmur/antivirus det kan bare være en bagatell i registert osv. Jeg ville prøvd en system gjennoppretting til en dag der kom på nett , hvis du ikke allerede har gjort det da. Kan være det hjelper

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...