razh0r Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Fikk meg 12000,- jeg. Fornøyd med det. Har bestillt meg 160GB HDD nå! (ukens tilbud @ komplett) imorgen skal jeg til byen å kjøpe: Siemens SX1 128MB MMC (minnekort) Unreal Tournament 2004 Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mange vil ønske å gi deg gaver, og ikke bare penger. Noe som er personlig, som du kan bruke og huske at du fikk av dem. Lønner seg derfor å ha gaveønsker i alle prisklasser: Skikkelig Backgammonkoffert Andre brettspill: Risk, Settlers, Carcassonne, Puerto Rico Fancy sjakkbrett Elektroniske ting: Armbåndsur, vekkerklokke, mp3-spiller, bærbar pc, dvd-spiller, tv, prosjektor Dress, skjorter, akustisk gitar, sykkel, snowboard, fjellski, klatreutstyr, squashracket, pulsklokke Litteratur: Hamsuns samlede verker, Douglas Adams: Haikerens Guide til galaksen, Ringenes Herre DVD: Ringenes herre, Matrix, Band of Brothers, samlebokser Noen ideer nå? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg gruer meg litt jeg.. Har litt sommerfugler jeg og Jepp, det blir stas! Mamma og pappa har laget sang om meg også! Samme her, mange sanger Er du fra Trondheim? Når og hvor skal du konfirmere deg isåfall? Nope er fra skien Fikk 23000 weeee Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 skal konfirmere meg 20. mai.. Får 15k av besteforeldrene.. Regner med å få 20k-25k tilsammen. Var i konfirmaskjon i går. HUn som konfirmerte seg fikk i overkant av 40k. og Broren som konfirmerte seg ett år tidligere, fikk 45k. Men jeg har hørt om folk som har fått 90k. Men er ikke sikker på om det er 100% fakta... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 90k? det var uvanlig mye må jeg si ! ! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Penger, Nytt annlegg mobil, båt eller moppe! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Penger, Nytt annlegg mobil, båt eller moppe! Du mener vell moped? Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Fred på jord og snille barn? Husk kjærlighet (), mat til alle og koselige levevilkår da. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bruk det på PC. Brukte mine penger på PC, en 2GHz P4 pc for 3 år siden. Den maskinen har holdt noe så sykt. Angrer ikke et SEK. Bruker du de på mobil kommer du til å angre. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Penger er det beste da, men kamera, klokker og sånn er jo bra det og Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Alle mopedkjøp er dumme mopedkjøp. PENGER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå