:---{D Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Skal komfirmere meg om et halvt år.... og da får jeg nok masse gaver! Men alltid før alle julaftener og bursdager klarer jeg aldri å komme på noe å ønkse meg! På komfimasjonen får jeg kanskje dyre ting, og det erkitt kjipt å få dyre ting man ikke trenger!! Så spørsmålet er: Hva i all verden skal jeg ønske meg??? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Spare pengene (Som senere skal brukes til lappen og bil!) Kjøpe ny data Kjøpe moppe Kjøpe ny mobil, mp3 spiller og anlegg Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Spare pengene (Som senere skal brukes til lappen og bil!) Kjøpe ny data Kjøpe moppe Kjøpe ny mobil, mp3 spiller og anlegg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det heter Konfirmasjon, ikke komfirmasjon Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det heter Konfirmasjon, ikke komfirmasjon Skulle akkurat til å si det.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Så spørsmålet er: Hva i all verden skal jeg ønske meg??? Penger. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 skal du konfirmere deg nærmere jul? O_o trodde det var nå konfirmasjonstidene var, jeg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 skal du konfirmere deg nærmere jul? O_o trodde det var nå konfirmasjonstidene var, jeg Ja, lurte jeg også på Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Der hvor jeg koNfirmerer meg blir vi koNfirmert på høsten... Noen i klasen min har koNfirmert seg allerede.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Der hvor jeg koNfirmerer meg blir vi koNfirmert på høsten... Noen i klasen min har koNfirmert seg allerede.... Skal konfirmere meg om nøyaktig to uker ( - noen timer) Ønske seg: -Penger -Mobil (en skikkelig dyr nykommer) -Et råskinn av en pc -MP3-spiller, anlegg og andre rå audio-ting Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Fred på jord og snille barn? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Fred på jord og snille barn? Alt for lav rente Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 En sybian! Mente du Symbian ? Som Nokia 6600 osv ? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Penger, det er det nesten alle kommer til å gi uansett. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg fikk mye penger og et salonggevær Diggbar bursdagsgave (er aktiv hobbyskytter...) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg fikk mye penger og et salonggevær Diggbar bursdagsgave (er aktiv hobbyskytter...) Hadde jeg fått salonggevær til komfen hadde det vært synd på nabokatten. (den sitter oppe hele kvelden å lage lyder) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Den nye Derbi GPR 50, om du skal ha 50cc.. Derbi Den ser feeet ut ;P Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har konf i morra jeg Jeg også! Imorgen klokken 3 i Olavshallen i Trondheim! btw, ønsk deg penger Tomat-Ulf, da kan du finne ut hva du skal kjøpe deg senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå