Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ser noen feilen ? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hehe, windows er ikke noen professor i matte til alle tider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 annen morsom feilmelding jeg får - "kan ikke slette mappen, mappen er ikke tom" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kan ikke lukke programmet, programmet kjører Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Finn en feil Og hvis dere skulle finne den så forklar meg hvorfor dette skjer hver gang? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Mener du hvorfor Quick Screen capture-programmet kommer før programmer som begynner på "A", selv om den er innstilt på "sorter etter navn"? Kan ikke se noen endre "feil". Svaret på det er i hvert fall utropstegnet foran Q-en i Quick... Tegn kommer alltid før alfabetet i slike opplistinger Nå skal det også nevnes at jeg ikke har noe greie på spill - og ikke har noen anelse om de kan være så store at de tar over 2,5 gb av disken når man innstallerer dem Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ATI Avinstalleringsverktøy. Over 1,1GiB er MYE... Burde vel ikke være over 2-3 MiB. Har du sjekket for trojanere o.l.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå