SteffenRG Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Eg skal kjøpe meg nye pc høgttalere men er litt usikker på kva slags eg skal kjøpe?veit du om nokre bra...(helst 4.1 eller 5.1) Lenke til kommentar
fudun Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det kommer vel helt an på hvor mye du vil spytte inn, hva du skal bruke det til og hva slags lydkort du har tenkt å koble det på. Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 et slikt kanskje? tja...eg har eit 5.1 lydkort...tenkte eg skulle bare bruke ca 600-650kr..veit du om nokre bra i den prisklassen ? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Egentlig ville jeg heller ha gått for et 2.1 system til den prisen du nevner. For eksempel denne. Du får mye høyere kvalitet på lyden med et 2.1 system til 600,- i forhold til et 5.1 system. Men hvis du absolutt må så kan jeg foreslå denne. Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Egentlig ville jeg heller ha gått for et 2.1 system til den prisen du nevner. For eksempel denne. Du får mye høyere kvalitet på lyden med et 2.1 system til 600,- i forhold til et 5.1 system. Men hvis du absolutt må så kan jeg foreslå denne. ok,men trur dere desse er bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120914&cks=PRL Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg vet at Creative sine høyttalere er gode, og også logitech. Og jeg har testet I-trigue 3300 og det var sinnsykt god lyd i de synes jeg, i forhold til prisen ihvertfall. Jeg ville ha valgt I-trigue, men det er fordi jeg ikke har testet Hercules. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 skal du ha 2.1 sett, så vil jeg anbefale deg Creative I-Trigue L3500. Har dette selv, og det er det beste 2.1 settet jeg har vært borti. Les forresten testen av disse her på hardware Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 kva slags villa du ha valgt av: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=116062&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120914&cks=PRL Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ville valgt denne: Hercules XPS 2.100 Silver Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 På "Nynorsk" heter Høytalere vegbrølere ikke høgttalere Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 På "Nynorsk" heter Høytalere vegbrølere ikke høgttalere ehhe....synst dåkke nynorsk e teit?? Lenke til kommentar
akl Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Eller du kan kjøpe Altec Lansing Høyttaler ATP3. Billig og bra. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 På "Nynorsk" heter Høytalere vegbrølere ikke høgttalere ehhe....synst dåkke nynorsk e teit?? siden du spør jeg hater ny norsk værste av alt er at man blir tvinga til og ha det på skola Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 På "Nynorsk" heter Høytalere vegbrølere ikke høgttalere ehhe....synst dåkke nynorsk e teit?? siden du spør jeg hater ny norsk værste av alt er at man blir tvinga til og ha det på skola hehe Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Eller du kan kjøpe Altec Lansing Høyttaler ATP3. Billig og bra. er sub'en av plast? Isåfall, styr unna. Plastsub'er er kontra treverksub'er mye dårligere! før noen begynner å whine, merk at dette er MINE erfaringer. Endret 13. mai 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Eller du kan kjøpe Altec Lansing Høyttaler ATP3. Billig og bra. er sub'en av plast? Isåfall, styr unna. Plastsub'er er kontra treverksub'er mye dårligere! før noen begynner å whine, merk at dette er MINE erfaringer. Sub'en på ATP3 er deilig selv om den er at plast. Funker fett, og den leverer i massevis i forhold til prisen du betaler! Fin lyd, og har aldri hatt problemer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå