sven-o Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tragisk Tenshi.Bare fordi man er ny på Forumet så "gidder" de ikke du må ha løpetid på minst 150 Poster, og du må få nicket ditt "kjent" på alle foraene slik at folk kjenner igjen "nicket" ditt. Har ikke tatt meg bryet med å søke opp gamle tråder. Fy F**n, det du sa der var provoserende! _ALLE_ som kommer med sakelige spmål her får hjelp, og det rimelig kjapt! Faktisk overraskende kjapt, med tanke på at det ikke finnes noe poengsystem el. for oss som faktisk gidder å bruke en god del tid på dette. Foreslår at du svelger ordene dine. Tror du har forvekslet oss med gruppementaliteten på webdesign-forumet. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Fin måte å gjøre seg til uvenn med alle inne på denne delen av forumet win_xp! Synes også at det stemmer veldig dårlig, så jeg håper det var en feilforumlering fra din side. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvis poenget er at du vil ha en nyhetsmodul nogenlunde lik den til CPG-NUKE som dere bruker på pitcher.no så er vel htmlarea det nærmeste man kommer, men mine erfaringer hittil med den har ikke gjort at jeg liker den (riktignok bare 1 dag med testing), men mindre det var jeg som skrev om noe feil i koden så fungerer den bare i IE og for mitt bruk var ikke det godt nok ihvertfall, men du kan jo sjekke den ut... Finner forøvrig veldig mye bra til phpnuke på http://phpnuke.de (tysk side, men jeg kan ikke et ord tysk og det går bra allikevel) Lenke til kommentar
JonV Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Tragisk Tenshi.Bare fordi man er ny på Forumet så "gidder" de ikke du må ha løpetid på minst 150 Poster, og du må få nicket ditt "kjent" på alle foraene slik at folk kjenner igjen "nicket" ditt. Har ikke tatt meg bryet med å søke opp gamle tråder. Fy F**n, det du sa der var provoserende! _ALLE_ som kommer med sakelige spmål her får hjelp, og det rimelig kjapt! Faktisk overraskende kjapt, med tanke på at det ikke finnes noe poengsystem el. for oss som faktisk gidder å bruke en god del tid på dette. Foreslår at du svelger ordene dine. Tror du har forvekslet oss med gruppementaliteten på webdesign-forumet. Nå har jeg kun lest denne tråden. Legg GODT merke til hva jeg Quota. Ville dessuten ikke stolt så mye på deg, med en relativt tvilsom historie her på forumet... Det var da grunn til utsagnet mitt. Og er definitivt ikke her for å skape uvenner men reagerte sterkt på hva som ble skrevet, Har selv lang FartsTid på hw.no foraene og kjenner til flere slike tilfeller, og når han apåtil skrev det ble jeg provosert. Endret 15. mai 2004 av win_xp Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Nå har jeg kun lest denne tråden. Legg GODT merke til hva jeg Quota. Ville dessuten ikke stolt så mye på deg, med en relativt tvilsom historie her på forumet... Dersom dette er den eneste tråden du har lest på php-forumet, må jeg si det er rimelig frekt av deg å stereotype brukerne på den måten. Om du har lang fartstid på hw-forumene burde du ha lagt merke til at det er _svært_ stor forskjell på brukerenes oppførsel ved de ulike kategoriene. Merk at "tvilsom historie" ikke alltid betyr det samme som "kort fartstid". Btw. Misforstå meg rett. Jeg prøver ikke å rettferdiggjøre kommentaren du quotet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Det virker som om dere ikke helt likte det jeg skrev om at jeg mente Tenshi hadde en "relativt tvilsom historie" her på forumet. Det jeg mente var ikke at Tenshi ikke hadde hatt "nok" poster her på forumet til å få min respekt eller noe sånt, men at han ikke alltid har fulgt reglene og vist vanlig folkeskikk. Hvis man tar en titt i hva Tenshi har postet her i programmeringsavdelingen, er det ikke mye bra. Noe av det første han postet var en klage på et design noen hadde laget og hevdet at det var en template, noe som er litt selvmotsigende iom. at Tenshis egen side er basert på en template. På grunn av responsen han får tilbake lager han en tråd som heter "Hater alle Tenshi?", som ble stengt igjen ganske raskt. Siden presterer han å bryte retningslinjene ved å drive reklame på forumet. Det var det jeg mente med "relativt tvilsom historie" på forumet. Det er veldig viktig å presisere at jeg ikke har noe imot "nykommere", men ser helst at folk oppfører seg høflig og greit, spesielt siden enkelte har en tendens til å hakke på dem som er ny. Endret 15. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Det virker som om dere ikke helt likte det jeg skrev om at jeg mente Tenshi hadde en "relativt tvilsom historie" her på forumet. Det jeg mente var ikke at Tenshi ikke hadde hatt "nok" poster her på forumet til å få min respekt eller noe sånt, men at han ikke alltid har fulgt reglene og vist vanlig folkeskikk. Hvis man tar en titt i hva Tenshi har postet her i programmeringsavdelingen, er det ikke mye bra. Noe av det første han postet var en klage på et design noen hadde laget og hevdet at det var en template, noe som er litt selvmotsigende iom. at Tenshis egen side er basert på en template. På grunn av responsen han får tilbake lager han en tråd som heter "Hater alle Tenshi?", som ble stengt igjen ganske raskt. Siden presterer han å bryte retningslinjene ved å drive reklame på forumet. Det var det jeg mente med "relativt tvilsom historie" på forumet. Det er veldig viktig å presisere at jeg ikke har noe imot "nykommere", men ser helst at folk oppfører seg høflig og greit, spesielt siden enkelte har en tendens til å hakke på dem som er ny. Det med at jeg drev reklame var\er bullshit, jeg har aldri reklamert for noe, jeg kom over en tjeneste på internett som kan gi noen extra besøkende til de som ønsker det på hjemesiden min, og jeg postet ett tips, noe som ble sett på som reklame, og jeg ble bannet i 1 mnd, noe som har hvert en sinnsyk trist mnd egentlig. Og det med at jeg påsto at noe var ett kopiert design, var tull. Jeg sa ALDRI, og da mener jeg ALDRI, at det var kopiert, rippet, stjålet e.l., jeg sa at jeg hadde sett noe lignende, og at det KUNNE ha hvert rippet. Men ingen gidder tydeligvis og lese alle inlegg skikkelig, bare skumlesing, men men. Denne tråden har utviklet seg sinnsykt off-topic, jeg synes denne tråden skal stenges, og kommer ikke til og komme tilbake her før jeg VIRKELIG trenger hjelp, og hw.no forumet kommer ikke til og være det første stedet jeg går til, sånn er det bare. Tenshi signing out for now Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå