Elvorn Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ja da var tiden kommet for å kjøpe et par cder igjen. og da lurer jeg på: hvilke utenlandske nettbutikker selger cder slik at man ikke får toll? f.eks sender cdene enkeltvis osv PÅ forhånd takk! Ps: det er snakk om musikk cder Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Play.com sender f.eks enkeltvis. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 ok! takk for kjapt svar men må jeg bestille enkeltvis og da eller ?? hvor kjappe er play.com til å levere da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ok! takk for kjapt svar men må jeg bestille enkeltvis og da eller ?? hvor kjappe er play.com til å levere da? Nei, du kan bestille 10 av gangen, de sender 1 og 1 uansett. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 prøv www.dvdr.cd , de er norske men meget god service... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 prøv www.dvdr.cd , de er norske men meget god service... Spørsmålet er om han skal ha CD-R (og andre skrivbare, tomme media) eller CDer med musikk på. Vesentlig forskjell på de to der, og ut ifra tråden ser det ikke ut til at det er tomme media som er interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå