GonYx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva slags prossesor egner seg best til å overklokke, jeg har en XP2400 og hovedkort som støtter buss på 333 MHz. Jeg har vannavkjøling med 45 grader på cpu en min kan det stemme (har ikke klokka opp) ?? Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det kommer an på hva settet ditt består av da? Hva er din radiator, blokk, pumpe, tank o.s.v Jeg lurer på om radiatoren din kanskje ikke er god nok hvis cpu ligger på 45grader... Men husk å poste kabinettemp og hva slags kabinett du har.. Hvor mange vifter og slikt. Så kan mange som leser denne tråden kanskje vite problemet. Lenke til kommentar
GonYx Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har kjøpt ett ferdig sett fra microplex, Mist tsunami. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT01 Lenke til kommentar
GonYx Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har et Chieftec Dragon Medium Tower. 2 vifter bak 1 på sidedøra og radiatoren m/vifte nederst fremme. Tempen inni kabinettet er 25 grader, Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 -Dårlig bruk av emnefelt Emnefeltet ditt beskriver ingenting av hva tråden din går ut på. Man skal kun utav å lese emnefeltet ditt sjønne hva tråden omhandler, denne gangen er jeg sikker på at ingen klarte det. Prøv en gang til... Les retningslinjene, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg