erl Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Noen som vet hva som har skjedd med firmaet? Har ikke fått kontakt med dem på to uker... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 ga opp etter 3dje forsøk på å bestille vannkjøling derfra, virker som dem er litt bortevekke :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hmm, nå ble jeg litt bekymra. Har betalt inn penger til dem og har venta på ei pumpe en stund nå. Tenkte å sende ny purremail i morra, men jeg bør kanskje vurdere om jeg heller skal si at jeg vil ha pengene mine igjen... Hittils har jeg riktignok hatt god kontakt per email med dem. Uff, denne threaden gjorde meg nervøs Lenke til kommentar
erl Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Lenge siden du har hatt kontakt? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 16:55, erl skrev:Lenge siden du har hatt kontakt? Ja, 18 mars: Quote: From:"OiK AS" <[email protected]>To:"Anders N Leipsland" <[email protected]>Subject:Re: Ordrebekreftelse fra OiK ASDate:Mon, 18 Mar 2002 17:12:20 +0100Anders,Det viser seg at vi får inn AquaVia pumpen iløpet av uken. Ventetiden har vært uhørt lang, og vi er regelrett flaue over å ikke kunne levere produktet. Derfor vil vi levere AquaVia pumpen med et reservoir, uten tillegg i prisen.MVHKim KiseOiK AS Var lengre enn jeg trodde gitt, men nå har det vært TG i mellomtida så jeg har "glemt" det litt. Dem er jo hyggelige i mailen da, lover meg et reservoir til og med :smile: Skal se om jeg ikke får sendt en ny purring i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hva er reservoir? Vanntank? (har egentli ikke peiling). Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 18:38, Nostradamus skrev:Hva er reservoir? Vanntank? (har egentli ikke peiling). Er en vanntank ja. Er hvertfall det jeg har innbilt meg :smile: Lenke til kommentar
erl Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Nå har jeg ventet siden midten av februar på The Colorado. Bestiller heller AMD Pro WaterKit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå