Blax Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Vi skal få oss bredbånd her..Trådløst..704/128..går det bra å spille spill som cs,BF:V,FarCry på nett da? har en ganske bra maskin (snart).. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har hørt at det pleier å være ganske høy ping på trådløs/radiolink. Med andre ord - Ikke bra til de spillene du nevner. Men dette er noe jeg ikke har prøvd selv, så kan godt hende at mine uttalelser ikke stemmer. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hehe nei dette er ikke sant har samme linje selv, og jeg spiller med 30 i ping og ca 20 ms på cs.. trådløst=mye bedre enn det du tror Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 før hadde jeg store pingproblemer med min trådløse linje, men nå har dette bedret seg Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ok... Bra å høre Da vet jeg at dette bare var en gammel myte. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har vanlig ADSL 1500/384, dette tilsier jo fin ping... men på mitt WAN nettverk er det ikke uvanlig med opptil 70 i ping. SÅ trådløst er ikke bare fryd å gammen Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vi skal få oss bredbånd her..Trådløst..704/128..går det bra å spille spill som cs,BF:V,FarCry på nett da?har en ganske bra maskin (snart).. Kommer helt ann på utstyret og om det er trådløst i backbonet også. Om det er 802.11b og du bor et godt stykke unna senderen så kan du risikere å få dårlig/meget ustabil ping. Men andre radiosystemer for trådløse nett f.eks fra Nera kan ligge på samme ping eller bedre som ADSL linjer. Hvilken levrandør er det snakk om? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 det er snakk om en lokal bedrift..Her det er skikkelig dyrt,men bedre enn modem Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 det er snakk om en lokal bedrift..Herdet er skikkelig dyrt,men bedre enn modem Sånne små lokale levrandører er som oftest ikke noe å satse på. De bygger ofte ut elendige nett som ikke følger noen regler eller standarder.. Vent heller på bluecom du.... (Ja, vet at folk nå kommer til å si at den og den lokale levrandøren funker bra, og ja, NOEN fungerer bra, men de fleste er ganske dårlige... Et eksempel på en som har gjort suksess er Totalnett i vesterålen. De har et supert nett.. Kommer også ann på hvor høye krav folk har, enkelte aksepterer timesvis med nedetid.) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har prøvd med trådløst og kabel her hos meg, har telenors 704/128. Tok en runde CS for å se pingen, samme server. Med kabel var pingen ~25, trådløst lå på ~30 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Sånne små lokale levrandører er som oftest ikke noe å satse på. De bygger ofte ut elendige nett som ikke følger noen regler eller standarder.. Vent heller på bluecom du.... Ja, da må jeg få slå et slag for vår lokale leverandør. De heter NotCom og leverer meget raske linjer og særdeles lite nedetid. Bruker dem fra jobben, og jeg har generelt 7-8 Mbit/sek når jeg laster ned fra Nederland (gamershell). Ved en nedlastingstest fra Oslo svingte hastigheten opp i 90 Mbit/sek! De kan levere til områder som blir nedprioritert av Telenor og Co, enten via 2-4 Mbit linjer eller 12Mbit asynkront via radioantenne. Bare for å bote litt på inntrykket som settes opp her at lokale leverandører er dårlige. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 det er snakk om en lokal bedrift..Herdet er skikkelig dyrt,men bedre enn modem Sånne små lokale levrandører er som oftest ikke noe å satse på. De bygger ofte ut elendige nett som ikke følger noen regler eller standarder.. Vent heller på bluecom du.... Er bare det att det er ingen andre som bygger ut..Ingen som bygger ut bredbånd på landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå