Tydeus Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Drev å surfet rundt inatt på itbutikken sjekk link for screenshot...veit ikke om det er fixa enda http://student.nlh.no/~tmathi/Feilprising.PNG Kunne likt å bestilt å sett hva de sa Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 og UTEN skjerm.. Må jo være skjermkortet som drar prisen opp 80 k.. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er bare å se på forsiden til itbutikken, prisene er helt på trynet. Lenke til kommentar
Globe Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hehe Hovedkort til over 20.000,- bare å slå til her Lenke til kommentar
ØW Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 De skal nesten ha en million kroner for samme PC, hvis man trykker på det engelske flagget på siden deres.. (751.906,00 GBP) Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg så de presterte å ta 4500 kr for en 3310. (Muligens fordi den er en antikvitet ) Lenke til kommentar
ØW Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Et lite triks er å gå inn på de polske sidene, for der står valuttabenevningen som DKK-Danske Kroner, mens prisene er beregnet ut fra tilsynelatende riktig kurs for PLN- Den polske myntenheten... man får da en brukbar rabatt.. hehe. (Oppfordrer forøvrig ikke til å spekulere i dette) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 endelig et billig hk venta lenge å få prisen ned til ~22tusen Lenke til kommentar
fLR Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Alt er jo bare surr.. Bytta litt mellom landene, og plutselig satt jeg der på de norske sidene, og ALLE prisene var ganget med 10.. XP-M prosessoren til 800 som jeg planlegger å kjøpe kostet nå 8000. Storartet. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Alt er jo bare surr.. Bytta litt mellom landene, og plutselig satt jeg der på de norske sidene, og ALLE prisene var ganget med 10.. XP-M prosessoren til 800 som jeg planlegger å kjøpe kostet nå 8000. Storartet. haha.. Lol.. JEg vil ha PRoff pc til 54000 ;D Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 uff jeg venter til prisene går litt opp jeg.. skulle nesten tro dette var tyve gods... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 uff jeg venter til prisene går litt opp jeg.. skulle nesten tro dette var tyve gods... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hmm .. ser ut til at Itbutikken vet om problemet, og forkaster ordrer i endinga. Siden alle prisene er gått opp med en usaklig mengde, burde det vel ikke være vanskelig å bare dele på dette usaklig tallet og få tilbake de riktige prisene. For prisene ser ganske konsistente ut... Merkelig at de ikke har gjort det ennå ... Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 veldig useriøst av dem og ikke fikse på problemet sitt! vil aldri benytte meg av dem etter denne episoden!..dette viser jo bare at de ikke orker å få ut fingern Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Det viser vel heller til hvor teit du er. EDIT: Altså, tror du ikke de vil fikse det? Kunder bestiller ikke med sånne priser, men ting er ikke gjort med et knips med fingern. Er sikkert ikke bare å slashe prisene med 10 liksom. Endret 9. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hadde de jobbet i helga, noe de neppe gjør, hadde problemet mest sannynlig blitt fikset. Skal sies at ITbutikken ganske ofte har feilprisninger. Husker en periode hvor de hadde en lappis med 1,5GHz cpu osv til 1 kr... Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) De skal nesten ha en million kroner for samme PC, hvis man trykker på det engelske flagget på siden deres.. (751.906,00 GBP) Ikke noe spesielt flink i valutaberegning vel? 751.906 GBP = 8.905.000 NKR +/-. Med andre ord litt mere enn en million kroner Endret 9. mai 2004 av Pingo68 Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Det er litt høye priser enda. Sjekk ut mobilene.... Sony Ericsson P800 kr 61.000,- røverkjøp.... noen som har sendt dem en mail, og spurt hva som skjer? Endret 9. mai 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Det viser vel heller til hvor teit du er. EDIT: Altså, tror du ikke de vil fikse det? Kunder bestiller ikke med sånne priser, men ting er ikke gjort med et knips med fingern. Er sikkert ikke bare å slashe prisene med 10 liksom. Enig der.... det har tydeligvis skjedd noe kuk der ja.. .. Ikke bare bare å fikse... Er ikke ITbutikken ganske store? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå