Joddleif Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Er på jakt etter adapteren med nummer 32-1890 på bildet. Har funnet slike i flere butikker, men dette bare med USB 1.1-hastighet. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i en slik en med USB 2.0-hastighet? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Sikker på at det har noe å si? jeg mener... er det virkelig fysisk forskjell på usb1.1 og 2.0? Endret 8. mai 2004 av So Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tviler på det er noe elektronikk inni der. Er ikke disse pluggene bare ledere som forbinder de to endene? I så fall er det ikke noen forskjell på "1.1" og "2.0". Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hallo jeg trenger en Bluetooth adapter eller noe sånt.... noe som jeg kan overføre mp3 og bilder til datan fra mobilen...... trenger en til nokia og en til sonyericssonog en til siemens....håper at noen kan hjelpe meg ved å legge en link... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå