tek73 Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 noe (alliens, virus hva vet jeg?) driver og slår på caps-locken. Og ting er ikke helt i henhold. Jeg bruker anti-virus programmet innoculate i tillegg har jeg kjørt fixnimda,fix_sircam,fixbadtr,fixgoner. Noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: tek73 skrev (2002-04-07 13:10):noe (alliens, virus hva vet jeg?) driver og slår på caps-locken. Og ting er ikke helt i henhold. Jeg bruker anti-virus programmet innoculate i tillegg har jeg kjørt fixnimda,fix_sircam,fixbadtr,fixgoner.Noen som har et forslag til hva jeg kan gjøre. Hva mener du med "Skrur på caps lock"? Når du bruker textbehandling eller? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Prøv ett gratis online-antivirus her og se om det oppdager noe. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Prøv et alien utrydningsprogram som du kan laste ned her http://www.killthosedamnalienswhoturnonmycapslock.com Kan hende siden er nede. Stor pågang.... Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 når jeg sitter en stund foran pc-en og spiller mine gamle gode dos-pc-spill står ofte caps-locken på når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå