salah Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hallo Jeg får ikke installert WineX 3.3 RPm. Når jeg installerer, så får jeg opp denne meldingen: "Installasjon myslikket: wine = 20040213 is needed by (installed) wine-utils-20040213-3mdk" Kan noen please hjelpe meg? Har så lyst til å spille Counter-Strike. Takker for alle svar.... Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Der står jo i feilmeldingen hva som mangler da. Last ned wine 20040213 og legg det inn.. Hvorfor skal du igrunn legge inn wine utils? Wine utils: This package consists many of the utilities provided by wine, both for compiling source using winelib and for running wine. This package is not strictly necessary. Edit: regner med du bruker mdk, så last/legg inn denne. Edit2: såg i etterkant at det var wineX du skulle ha tak i..sorry. Men kanskje vanlig wine også kan brukes. Endret 8. mai 2004 av huf Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 er wine-utils-20040213-3mdk navnet på rpm winex3 fila di? Vis ja, så er det bare ett tillegg til emulatorenwine . Vis fila heter Winex3.3.1.rpm eller noe sånt, så kan du prøve å installere cvswinex istedefor. Guide til installasjon av cvswinex Guide for å installere steam med cvswinex Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå