Gå til innhold

Er det noe galt med skjermkortet?

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt snålt problem, og jeg lurer på om det er skjermkortet sin feil..?

Når jeg åpner en *.avi film er fargene noen ganger helt fine, og alt funker fint. Andre ganger er de helt ødelagte, på den samme filen... Det er områder på filmen som er grønn-aktige, eller noen ganger rosa-aktige. Jeg har sjekka at jeg har codec installert, og det har jeg (xvid).

Hva kan problemet være? Jeg får til å spille spill helt fint, uten noen som helst problemer. Jeg har den nyeste driveren installert. Har prøvd å installere annen xvid codec, men det hjalp heller ikke.

Hva kan problemet være? :cry:

Ps: Jeg har et Asus Geforce 4 TI4400...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er ikke skjermkortet, høres ut som om det er noe feil med codecen for meg. Har du prøvd å åpne filmen i flere media avspillere for å se om det kanskje er media spilleren som er porblemet. Har selv en lydfil i mp3 format som klikker i wmp og winnap (sånn 30sek ut i fila) men som funker fint i real one player.

Lenke til kommentar

Har prøvd med både Windows Mediaplayer, Mediaplayer Classic og Winamp. Alle tre blir det de samme rare fargene på. Men det ble ikke rare farger når jeg hadde kabinettet åpent, og prøvde å spille av litt senere. Da hadde kabinett tempen sunket ganske mye, så det kan jo være derfor det ble rare farger? Overoppheting? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...