Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Har ennå ikke opplevd å bli bannet fra noen hub.

Grunnen til at jeg noen ganger bruker multisource er de tilfellene der ingen av de jeg laster ned fra kan tilby bedre enn 5-10 kB/s på en bestemt fil. Da er multisource den eneste muligheten, hvis man skal få fatt på det innen rimelig tid.

 

Det eneste problemet jeg ser med multisource er at en legger legger beslag på for mange sloter, så noen optimal løsnig er det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten... Andre klienter enn oDC eller DC++... Dårlig idé! :thumbdown:

Grunnen er?

Som LarsC sa, du blir bannet i de hubbene som ikke tillatter andre klienter enn oDC og DC++.

 

De hubbene jeg er på, dvs de som er noe (;)), tolerer ikke andre enn de to.

 

Men for all del, hvis du er fornøyd så skal jeg ikke stoppe deg. :cool:

 

 

 

Edit: Gratulerer til meg! :laugh: Post nr 500 :thumbs:

Endret av maedox
Lenke til kommentar

Men bcdc++ klarer å emulere dc++, har enda ikke blitt bannet når jeg bruker bcdc++. Jeg prøvde for noen dager siden å åpne helt for ul... huff... dl gikk fra tilsammen 200 kb/s til 2 kb/s... så ikke kom her å si at det er dårlig gjort å begrense litt på ul. Bcdc++ har også lagt inn at hvis du setter ul altfor langt ned så får du ikke maks dl. Sitter selvsagt med vanlig adsl linje... Og på adsl så kveler ul dl.

Lenke til kommentar
Ja, er enig med deg der, men veit ikkje om det finnest.

 

Ein annen ting eg etterlyser er muligheten til å automatisk stenge ein nedlasting dersom den er under ein bestemt verdi (5kB\s, 10kB\s). Er irriterande å ha ei fil på fleire GB til nedlasting i 10 timer og finne ut at det går i 2kB\s. :shrug:

Hehe, du vil strupe uploaden, men kalger over for lite download, skal ikke si mer :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Slenger inn et litt off topic spm: Hvilke hubber synes dere er best/har bra down-speed? Sliter litt med å bestemme meg for hvilke jeg skal bruke... :)

les retningslinjene gutt...

Det inlegget der bryter vel ikke nødvendigvis noen rettningslinjer? Gutten skal vel sikkert laste ned linux isoer etc. :yes:

Lenke til kommentar
Slenger inn et litt off topic spm: Hvilke hubber synes dere er best/har bra down-speed? Sliter litt med å bestemme meg for hvilke jeg skal bruke... :)

les retningslinjene gutt...

Det inlegget der bryter vel ikke nødvendigvis noen rettningslinjer? Gutten skal vel sikkert laste ned linux isoer etc. :yes:

nei, men vi bryter retningslinjene om vi svarer han... :thumbup:

Lenke til kommentar
Slenger inn et litt off topic spm: Hvilke hubber synes dere er best/har bra down-speed? Sliter litt med å bestemme meg for hvilke jeg skal bruke...

Jeg bare søker på BBB (bredbandsbolaget ) og trykker som gal på alle BBB hubene jeg finner.. Svenskene er jo godt for noe :)

 

Jeg bruker ikke netlimiter ol. Synes det er rimelig lite etisk gjort, for å si det sånn.

Krever å få linje av andre, men driter selv i dem.

 

alt med måte.

Lenke til kommentar
Slenger inn et litt off topic spm: Hvilke hubber synes dere er best/har bra down-speed? Sliter litt med å bestemme meg for hvilke jeg skal bruke... :)

les retningslinjene gutt...

Det inlegget der bryter vel ikke nødvendigvis noen rettningslinjer? Gutten skal vel sikkert laste ned linux isoer etc. :yes:

nei, men vi bryter retningslinjene om vi svarer han... :thumbup:

Herregud da...

Lenke til kommentar

En måte man kan forsvare Netlimiter på er hvis man har Telio.

begrenser den da kun den porten du sitter på hvis du har en ruter? for da burde jo alle med telio bruke dette Telio trekker jo bare 80\80 Kipt hvis telefonen hakker fordi at du bare har 128 ned og sitter på DC++ eller foriksempel bit torrent

Endret av MonkyBOY
Lenke til kommentar

Netlimiter begrenser det bare hastigheten på denn porten du sitter på med pcen hvis du forisempel har telefonen på en annen port? kan noen sjekke dette. Skule gjerne ha sjekket selv men litt vansklig i og med at jeg ikke har ruter eller telio enda :(

tror jeg skal bestile Telio men hvis det betyr slutten for DC er jeg ikke så sikker

Lenke til kommentar

oki Takk for hjlepen

men da må jeg vel bestile 1250\250 isteden for 750/128.

Hvis jeg skal ha Telio fordi det tar jo 80 og 80-128 = 52 det er jo bare tull

 

men derimot 80-250 = 170 altså mer en det jeg har nå opp så

 

Gleder meg Til Husets overordrene sier ja til Telio :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...