mag86 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva er koden for å skru av kameralyden på Samsung E 700? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har ikke gjort dette selv men hvis du ser i denne tråden: Hvordan fjerne kameralyd så får du svar der.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Neste gang gjør du litt re-search mann... Kan ikke være så vanskelig... Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 @ The_Fire Jeg prøvde å søke litt først, men jeg fant ingen ting. Selv når jeg søkte på "Ta bort kameralyd e700", så fant jeg ingen ting. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 @ The_Fire Jeg prøvde å søke litt først, men jeg fant ingen ting. Selv når jeg søkte på "Ta bort kameralyd e700", så fant jeg ingen ting. Jeg søkte på kameralydANDE700 og eldre enn 30 dager eller noe sånt. Hvis man vet hvordan man bruker søkesaken riktig er det lettere Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 har akkurat skaffa meg samsung e710, den bråker like ille enten den er på lydløs eller ikke. funker denne på denne mobilen også? noen som har prøvd? Lenke til kommentar
toonarmy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Blir ikke kameralyden lavere dersom man skrur ned ringevolumet? Det gjøres enkelt ved å bruke volumknappen i stand-by. Har prøvd det på X600 i hvert fall. Men prøvde ikke med ringevolumet helt av. En annen mulighet man kan prøve, er å koble til handsfree, og se om kameralyden da går til denne i stedet for ut telefonens høyttaler. Dersom dette funker, er det likevel litt tungvint. Har funnet tak i noen Samsung-koder, men ingen av dem var for å skru av kameralyden. De fleste produsenter lar ikke brukerne kunne skru av kameralyden. Likevel finnes det enkelte merker/modeller der kameralyden er unormalt høy. På Siemens M65 eller CX65 høres det ut som man står med et svært speilreflekskamera, og det blir i meste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå