troffen Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Jeg har kjørt viruskontroll på en maskin som var totalt full av beagle-viruset. Når jeg prøver å starte windows kommer jeg til påloggingsbildet som jeg aldri har brukt og prøver å logge på med den brukeren som står der. Den godtar men så går det tre-fire sekunder så logger den seg av igjen uten at jeg har kommet inn i windows. Det virker som det er noe galt med påloggingsfilene. Dette er windows xp home edt. sp1. Hva kan jeg gjøre for å komme meg inn igjen? Jeg har ikke orginalcd'n til win xp. Jeg kan prøve å installere windows på nytt, men har ikke lyst til det for da forsvinner all informasjon på den opprinnelige brukeren. Ikke kommer jeg forbi ved bruk av sikkerhetsmodus heller. Alle kommentarer mottas med stor takk ' PS: Jeg ser nå at det var et annet innlegg her på siden som har det samme problemet. Et av forslagene var å bruke admin brukeren. Dette har jeg prøvd med samme problem der også. Endret 8. mai 2004 av troffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå