stian123 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei!! Nå skal dere høre.. Jeg har drevet en del med HTML i omtrent 3 år nå. Jeg har litt greie på HTML-koder, men ikke mye... Men alikevel klarer jeg å lage sider med Front Page og Dreamweaver osv... Script henter jeg ferdig laget fra f.eks javascriptkit.com.... Kan jeg gjøre det samme med PHP hente ferdiglagede script, lime de inn og lage en side uten å kunne noe PHP? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Hvilke programmer er best og bruke... osv... ? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 samme hvilet prog du bruker, bare bruk en form for code view. Dessuten lønner det seg å lære litt php og slik at du kan rette små feil eller tilpasse det litt. En annen ting denne topicen har vært oppe en gang i uka nå så.... søk! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Kan noen vær så snill og forklare meg dette? Jeg skjønner ingenting.... Hvilke progs må jeg laste ned, hva starter jeg med osv... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Klikk på "code view" i DreamWeaver. Lenke til kommentar
gather Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 www.easyphp.org da får du apache og alt... så bruker du dreamweaver eller.no til å redigere Det du da gjør er å enten kjøpe boken Beginning php4 de har den på amazon.co.uk i alle fall.... ellers så er www.php.net og www.google.com sidene sine Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har kommet til Recordset når jeg skal sette inn en applikasjon i Dreamweaver... Derfra skjønner jeg ikke en dritt.!! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har kommet til Recordset når jeg skal sette inn en applikasjon i Dreamweaver... Derfra skjønner jeg ikke en dritt.!! Lær deg det på den ordentlige måten du Begyn med gjesteboka HER Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ja, ikke bruk så og si "grafisk-modus" når du skal utvikle PHP.. ikke anbefalt Lenke til kommentar
???????? Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ta en kikk på http://www.phpedit.com/ for en allright php editor som er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå