adsfiklam Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: B -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ? -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA: ja -Email klient: ja, veldig viktig at telefonen er bra til å sende mail! -Spill: ja Form: B -"vanlig" -Vekt: uviktig -Antenne: intergrert antenne Skjerm: Viktig å ha bra skjerm! -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: stor -Touchscreen: nei Pris: Litt viktig Jeg har mellom 1kr og 2700kr til rådighet. (uten abn.) Diverse: -Merke: Ikke viktig -Kamera: Ja -Videokamera: ikke viktig -Symbian: ? -Triband: ? -Infrarød port: uviktig, men jeg vil kunne overføre bilder til PC-en. -Bluetooth: uviktig -Minne: utviktig -Minnekort?: nei -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: uviktig -Radio: uviktig -Wlan: ? -3g(UMTS): ? Batterilevetid: ikke viktig Hvis du har forslag til andre telefoner enn Sony Ericsson T630 og Siemens ST60, så er det bra å skrike ut Takk Endret 8. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) hvis du har 2700,- så tror jeg at t630 er mobilen for deg.... ikke velg st60 den har dårlig batteritid du må neste lade den hver kveld....det er kjipt det Endret 8. mai 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) T630 er mye bedre enn ST60. T630 har bluetooth,infrarød, music DJ og masse annet . Det negative med T630 er minnet som er på lusne 2mb.... EDIT: liten skriveleif.... Endret 8. mai 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Og når det gjelder utseende så erjo t630 overlegen. Gode responsive taster, mens ST60 har små, harde og knirkete plastic-fantastic" taster, og generelt dårlig utseende... Kjøp t630 du. Lenke til kommentar
Navy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Han skriver han må ha E-mail klient, og jeg tror ikke st60 har det.... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Han skriver han må ha E-mail klient, og jeg tror ikke st60 har det.... Ja da kjøper han jo T630.... Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ST60 har e-mail klient jo.. Eneste måten å få overfør bilder og slikt på, utenom MMS. GPRS'en kunne ikke laste ned noen ting, hvertfall på ST55.. kan hende det har endret seg.. Tastene på ST60 er egentli greie. Det er tregheten i telefonen som er DRIT dårlig. Så hvis du er sms-skriver vil jeg IKKE anbefale ST60! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er ikke sT60 sitt kamera bedre ? og skjermen ? Ellers så er vell T630 bedre spør du meg. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Ser ut som T630 er en klar vinner Jeg går for den jeg Hadde egentlig bestemt meg for å holde meg langt unna andre merker enn SE, men... Takk Endret 9. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ser ut som T630 er en klar vinner Jeg går for den jeg Hadde egentlig bestemt meg for å holde meg langt unna andre merker enn SE, men... Takk Lykke til Lenke til kommentar
Navy Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er ikke sT60 sitt kamera bedre ? og skjermen ? Kameraet er bedre ja, men ikke skjermen. Begge har 128x160 piksler i oppløsning og begge har TFT skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå