SUPERJANNE Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) jeg har satt opp et nett, men det funker ikke! mobilen`s GPRS står og surrer og går men det skjer ikkenoe med aximen... anyone? Endret 8. mai 2004 av jmmk Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 hei! har fått det til å skal skrive i tilfelle noen andre trenger å vite hvordan! lag new connection på aximen med tlf-nummer : +4791500920 så setter man på irDA`n på samsungen, trykker på det ikonet ved siden av klokken på aximen, og velg connect.... så plutselig finner de hverandre og man kan trykke seg inn på internett explorer! har ikke fått til messenger....! får feilmelding at den versonen på aximen er ikke samstridig med servicen.... så jeg kunne tenkt meg å fått til dette da! anyone? og hvordan åpner man nedlastede filer på aximen? lastet ned siste oppdatering fra microsoft msn, fikk den innpå aximen, men hvordan få den til å virke? Hilsen Janne.... Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ang.film trenger du et program å avspille den med+codec. Det første problemet var det litt kjedelig.Har hørtE-700 kan være litt kranglete på det området,men......I dont know. Bruker selv HP 5550 og Nokia 6600 uten noen problemer. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) gikk jo som smurt det ! fant hverandre med eneste gang! rett på nett! gjorde bare sånn som jeg beskrev over! men hvorfor får jeg ikke logget på messenger? Endret 8. mai 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 i fjor rundt oktober oppdaterte MS sine messenger service. Dette medføre høyere sikkerhet og endringer i messenger. Messenger på Mobile 2003 tror jeg kom ut før dette, dermed m¨å det en oppdatering til ettersom den er for gammel i forhold til godkjent versjon. søk på microsoft.com Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 jepp! lastet ned fra microsoft sidene, og da funket den med en gang! bare fulgte innstruksenne, koblet i cradle`n med aximen i, lastet ned den greia og så ble det aut. overført aximen, og dermed logget jeg på messenger med aximen....!!! Qlt! men med det oppkoblingsnummeret, vet dere om det er vanlige ringetakster? så jeg jeg ikke får sjokkregning!? tror det lønner seg å koble opp med tlf-nummeret og ikke gprs.... siden gprs betaler man jo får det nedlastede.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Dersom du skal benytte msn så er nok gprs beste løsning. Dersom du skal surfe er det HSCD Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hva som lønner seg å bruke er vel avhengig av hvilket mobilabbonement du har..... Personlig kunne det ikke falt meg inn å bruke annet enn GPRS, for jeg klarer ikke å laste så mye pr.min som det tilsvarer å ringe pr min.... og da her jeg en ringepris på ca 69 øre i minuttet. Men det er mitt abbonement Sjekk på abbonementet hvor mye det koster pr Mbit del denne på praktisk hastighet rundt 35-40 kb/s (i teorien mere, men i praksis er det det du får) så kan du sammenlikne prisen du får i minuttet med maks last kontra ett minutt med oppringing Med GPRS koster det lite å være tilknyttet f.eks MSN Messenger en hel dag så lenge du ikke chatter med noen.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 jeg klarer ikke å koble meg opp med GPRS`n! den bare bryter etter litt og så kobler den opp på det tlf-nummeret! jeg får "G"`n fram på mobilen men når jeg skal logge på messenger blir det borte og får opp melding at modemet er frakoblet... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 hmm.. nå kommer jeg ikke på nett ved å ringe opp! igår skulle jeg connecte og jeg fikk melding på aximen " can not connect for an unknow reasend" er ikke så god i å skrive engelsk, men dere fårstår vel hva jeg skal si!? hva kan være galt? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 en SOFT RESET gjorde susen! (så vet dere det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå