knudsvik Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg vil gjerne kjøre høyere oppløsning enn 1024*768, men hvis jeg prøver f.eks 1280*1024 blir bildet mye større enn skjermen, og hvis jeg beveger musen til kanten av skjermen scroller bildet til kanten av bildet. Hvordan får jeg hele bildet innen skjermens kanter? Lenke til kommentar
RillaNon Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Dette betyr bare at TV-out er på.... Hvis du ser et ATI-ikon i system-tray....kan du høyre klikke på denne, derretter trykker du på "schemes" også "default single display"... Eller så kan du gå inn på Display properties/Settings/Advanced/Displays.....her kan du stille på det meste som har med Tv-out og andre skjermer å gjøre... Lenke til kommentar
knudsvik Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Jeg har prøvd det, men skjermen her oppfører seg helt likt uansett. Noen som har andre ideer? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 ta ut ledningen til tv og start maskinen på nytt Lenke til kommentar
Borf Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 for å stille på max oppløysing skjermen takler så gå inn på "properties/Settings/Advanced/Displays/crt skermen" og så nedrest der få kan du stille på kva høgste oppløysingen skal vere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå