Nénmacil Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei Jeg jobber nå med å inkludere det meste av en kode som tilhører en tabell i et css stilark. Jeg har i mildertid møtt et hinder som jeg håper noen her kan svare på. Hvilken css kode erstatter html koden "cellspacing" som brukes i "<table>-taggen"? Takker for svar. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Så vidt jeg husker, så skal cellspacing og cellpadding settes i <table>, ikke i CSS. Skal riktignok ikke si det helt sikkert. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 td { margin: Xpx; } tror det skal funke, bare sett antall pixels spacing der X står Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 border-spacing. I tillegg kan det være nyttig å se på border-collapse. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har sett på diverse løsninger nevnt ovenfor. Men border-spacing er vel egentlig en erstatning for cellspacing?. Jeg skal ta en titt på border-collapse og se hva jeg finner ut. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 mohuhau: Takk for svar. Det var akkurat den koden jeg var ute etter Takk til dere som også ville prøve å hjelpe. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg har sett på diverse løsninger nevnt ovenfor. Men border-spacing er vel egentlig en erstatning for cellspacing?. Jeg skal ta en titt på border-collapse og se hva jeg finner ut. Jupp, border-spacing er det samme som cellspacing. Desverre støtter ikke ie denne (som om det var noen overaskelse...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå