_KeMpes_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei. Vil meddele til alle som er interesert i spillet Championship Manager at det er startet opp en ny fan-side, nemlig Mangerpuben! http://managerpuben.eflunde.com <----Hovedsiden http://managerpuben.eflunde.com/forum/ <----direktelink til forumet Vart mål er å være blant de beste norkse sidene på dette feltet når Football Manager 2002 kommer ut. For å få mest mulig ut av oss, registrer deg på forumet!! Det vil også komme fotballnyheter der og annet div. Velkommen til oss. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 ja denne kommer sikkert ikkje til og bli stengt.. noengangs sett reklame for vg i dagbladet? Lenke til kommentar
_KeMpes_ Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Tosk...... Eg reklamerer jo ikkje for eit anna Hardware forum... Championship Manager har jo ingen ting med HW å gjera, det er jo ingen fellestrekk... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Tosk......Eg reklamerer jo ikkje for eit anna Hardware forum... Championship Manager har jo ingen ting med HW å gjera, det er jo ingen fellestrekk... Riktig, og derfor burde denne blitt postet på Gamer.no Lenke til kommentar
_KeMpes_ Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Riktig... Men ein kvar hw-brukar burde vita at Gamer og HW benyttar same database, så alle innlegg som vert lagt i gamer forumet kan sjåast på hw-forumet... *tosk* Lenke til kommentar
_KeMpes_ Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 *kremt* Vil også meddele at vi har kjøpt oss domene. www.managerpuben.com Det er berre forumet som er oppe for augenblinken og det skyldast tekniske problem! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Riktig...Men ein kvar hw-brukar burde vita at Gamer og HW benyttar same database, så alle innlegg som vert lagt i gamer forumet kan sjåast på hw-forumet... *tosk* Herregud for en idiot du er. Dette er jo feilpost og reklame. *hostidiothost* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg tror jeg skal gå inn på siden din siden du kaller alle her inne for tosk.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ta en titt på retningslinjene før du kaller andre tosk kanskje? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 har aldri skjønt poenget med flere enn 1 cm-forum.... De samme topicsene går igjen på alle også.... nei bruk heller fmnorge.com Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hmm feilpost og reklame ja Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hmm feilpost og reklame ja Totalt rett og stenges derreter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg