Merlin Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Unlike NVIDIA, ATi does not use a different processor for the Pro version of the cards. Instead, four of the pixel pipelines will simply be deactivated. The modder community will be disappointed to hear that these "sleeping" pipes can no longer be reactivated through software or by flashing different BIOS, as was the case with previous cards. Later, lower-cost versions with four or eight pixel pipelines are also set to follow for the mainstream segment. Synes dette er litt leit Endret 8. mai 2004 av Merlin Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Leit kanskje, men klart forståelig - det er ingen grunn til å lage superkort hvis kundene bare kan kjøpe modellen under og gjøre den om til toppmodellen. Jeg synes det er riktig av de å gjøre hva de kan for å hindre dette. _ johanf Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er ikke lenger mulig gjennom software, men hvem vet, kanskje det er mulig gjennom hardware mod? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Ja burde egentlig vært slik det var med 9800 Pro og XT Får håpe det går gjennom hardmod da Endret 8. mai 2004 av Merlin Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg er enig med johanf her, og jeg er nesten sikker på at noen greier å hardware-modde fram disse til live igjen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det går desverre IKKE å gjøre det via softmodding, altså som tidligere på 9500/9800 kortene. Om det finnes andre alternativer gjenstår å se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå