maGic^ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Nå er jeg så evig lei av å ikke kan ha en pc som funker som den skal. Pc`n finner ikke musa. Jeg har en Microsoft Intellimouse 3.0 med usb, pc`n finner den ikke. Jeg har prøvd med gammel microsoft ps\2 mus, men pc`n finner ikke den heller. Jeg er veldig lei av dette problemet. Har formatert 2 ganger, men med samme xp cd. kan det være cd`en som er ødelagt eller hva kan det være? Være så snill å gi meg hjelp. Klikker snart Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har du instalert alle driverene til hk'et da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Det er nok ikke XP-cd'n din, for da ville du fått feilmelding med en gang den ikke greide å kopiere inn den eventuelle fila som styrer musdrivern, og installeringa hadde blitt avbrutt. prøv heller å gå inn i BIOS (stort sett DEL eller F1 like etter reboot), bla gjennom alle menyene og se etter ting som PNP USB Mouse, eller ting som har med USB å gjøre, og se om de er disabled eller enabled. Må ikke være disablet i BIOS, for da er hele USB-porten avslått. Ikke forandre ting du ikke vet hva er, da kan du messe opp hele systemet. Endret 8. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har du instalert alle driverene til hk'et da? litt vanskeli å instalere drivere uten mus da.. fungerer ikke musa i det hele tatt ? eller finner du bare ikke riktig mus ? Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Musa fungerer _IKKE_ Kan hende det er BIOS, men jeg har tatt en kikk der ett par ganger å enablet alt som har med USB å gjøre. PC`n finner rothub osv til pc`n men ikke mus. Irriterende. Jeg har ett Abit SR-7 8x hovedkort! Kan noen kanskje gi meg en url til BIOS update ellernoe.. Kan hende det fungerer da. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Har du instalert alle driverene til hk'et da? litt vanskeli å instalere drivere uten mus da.. fungerer ikke musa i det hele tatt ? eller finner du bare ikke riktig mus ? tja,men det skal i grunn gå vist du bruker tab og enter eller next osv.men men..alt skal vell ikke vere lett heller Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 har personlig aldri likt microsoft-musene. Hørt mye rart om de også. Prøv med en Logitech-mus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Gratulerer med dagens mest saklige innlegg Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Hmmm.. Asso jeg har prøvd med andre muser men pc`n finner ikke noen mus. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg nytt hovedkort? Kanskje det gjør susen? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Prøv å bytt port å legg inn drivere på nytt. Kan det være brudd på ledning? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kan høres ut som det er USB-portene dine som har tatt kvelden. Har selv hatt problemer med å få min mus til å fungere, noe som ordnet seg når jeg byttet USB-port. Da jeg går ut i fra at du allerede har byttet, kan et alternativ være å gå over til PS/2. Overganger fra USB til PS/2 for mus finner du overalt hvor data selges Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Les hva fyren skriver da. Han har prøvd med en annen mus, ergo, det er ikke noe galt med musen. Han har prøvd på en annen port, ergo er det ikke noe galt med USB-porten. Ville prøvd med en BIOS-oppdatering først. Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Ville prøvd med en BIOS-oppdatering først. Noen som gidder å finne en url til BIOS-oppdatering til mitt hovedkort da? har Abit SR7-8x , Intel 4- 2,4 Ghz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå