oblivian Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Håper ikke spørsmålet mitt er alt for obvious... Vel, det jeg lurer på er hva som lønner seg å sette opp som internett/wap forbindelse? GPRS, modem, osv... Og hva er forskjellen? Ettersom jeg forstår så er man med GPRS på en måte online hele tiden(?) og betaler kun for data som overføres, modem er som vanlig oppringing og alt det der. Er det noen som kunne avse et par minutter å forklare meg forskjellene på de forskjellige forbindelsene og hva som eventuelt lønner seg og eventuelt om det er flere løsninger? Thanks! Endret 8. mai 2004 av oblivian Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Netcom har her ei side der dei har prøvd å sette opp dei forskjellige datatjenestene i forhold til bruk / funksjonalitet Netcom data Sidan sida baserer seg på genrelle ting vil nok det meste gjelder også for telenor abo. (Dog ein liten forskjell er at GSMdata og Hispeed til telenor er raskare enn netcom. 14.4 mot 9.6Kbps og 43.2 mot 28,8Kbps) mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå