bjorngb Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 først av alt : så at det var en tråd her med samme emne, men tråden ga ikke svar på mitt spørsmål/problem. kjøpte meg en plextor 24x brenner i går og tenkte at det ikke kunne være problemer med å få brent noen cd'er vha denne (det var jo plextor).... så ble dn installert m/software + nero 5.5 som fulgte med. først ville jeg brenne en isom på 20mb, men etter 1:37 stoppet og brenneprosessen viste 28% ferdig. hele pc'en frøs.... så en reboot, den samme prosessen, men denne gangen med testing - samme resultat. jeg prøvde og å brenne noen filer fra hd'en - samme resultat. bak på de halvbrente cd'ene ser det litt rart ut. det er ikke brent fra mitten av cd'ene, men brenningen har startet et stykke (3mm) fra der "filmen" på cd'en starter.... dette er kanskje det som blir brent helt til slutt på cd'en?? DMA er satt, brukte 12x brenning (da cd'en skulle tåle dette). finner ikke noen key til å registrere nero med - så den er bare installert uten noen key. er det noen som har et godt tips å komme med ?? Lenke til kommentar
Betakisen Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Bruker du WinXP?? Hvis du gjør det må du oppgradere Nero på http://www.nero.com/en/download.htm 5.5.8.0 er siste versjonen. Det er ingen CD-Key med den leverte versjonen du har. Når du laster ned er det bare å oppgradere. Tror dette skulle løse dine problemer. Betakisen Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 bruker 98, men skal prøve det du sa :smile: takk Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Virker helt fint nå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå