trondbue Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Fikk mobilen på mandag, og i går begynte den å tulle. Slo seg av en gang mitt på dagen, og var mye batteri igjen. Slo den på og den varte til i 1 tia på kvelden før den begynte å pipe får lavt batterinivå. Satte den i laderen, og det lyste rødt i ytterskjermen, dette klarte jeg ikke å få til å slutte å lyse. Da jeg våknet i dag morges hadde den slått seg av igjen mens den ladet. Batteriet var fult da. Prøvde å slå den på etter å ha tatt ut laderen, men ingen ting skjedde. Den søår seg på hvis laderen står i mobilen, men den trenger ikke å stå i kontakten så den får strøm. Med en gang jeg drar den ut slår mobilen seg av. Jeg kan ha den poå uten å ha i laderen, men da må jeg holde inne på knappen hele tiden, med en gang jeg slipper går den av. Noen som kan hjelpe, eller må den bare rett på reperasjon? Lenke til kommentar
Magnus88 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det høres ut som om noe er i veien med batteriet, har du noen venner eller bekjente med samme telefon? Da bør du prøve batteriet deres i telefonen din. Viss det fremdeles ikke er noen forbedring må du nok sende den på reperasjon. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Det er strømmstyringen i mobilen din som er gale. Send den på rep du. EDIT: Å gammelt batteri har du? Har du skamladet det? Endret 16. juli 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå