Player 1 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg har Asus K8V SE Deluxe og akkurat den OCZ rammen du har bestilt. Funker helt toppers her ihvertfall! Dønn stabilt. Har ikke hatt noen problemer med det hk'et i det hele tatt! Jeg kjøpte egentlig K8V Deluxe (-ikke SE), Netshop leverte feil kort. Men det funka så bra at jeg ikke gadd å bry meg med det. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Det var jo fint har sendt mal til netshop og bedt dem om å fjerne Asus kortet fra ordren og ba dem om å legge til et Gigabyte K8NSNXP nForce3 250 siden det var flere som anbefalte å droppe Asus når man kjører OCZ ram. Hvordan er ram`n? Den hadde lave timings så den burde være ok til AMD? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 OCZ rammen er meget bra og som du ser er det noen som annbefaler asus kortet og andre ikke , dette gjelder ikke bare asus men alle kt 800 kortene , det ser rett og slett ut som om det er tilfeldig hvilken ram det enkelte kort godtar eller ikke . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Det var jo mange som hadde gode ting å si om asus og ocz, men da du snekker`n som har en viss og ikke ubetydelig erfaring med ram og hk (ram test og prosjekter) anbefalte å vent på nForce 3 hk fra gigabyte så gjorde jeg det, leste en fin test av det kortet her, ser ut som om det er et helt ok kort til mitt bruk->spilling og surfing. Liker hvordan jeg har fått hjelp i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå