hox Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Noen som har peiling på om det i det hele tatt er mulig å få noe bra signal mellom to etasjer? Kjelleretasje og etasjen over. Jeg bor i en leilighet som er isolert (eller noe) i mellom etasjene slik at jeg ikke hører de ovenfor så godt, så lurte jeg på om jeg kunne benytte meg av wlan istedet for å begynne å trekke kabler? Er det noen routere med innebygd antenne som kan takle dette? Lenke til kommentar
Gone Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Wlan funker bra i to etasjer... Masse murvegger her, burde gå fint Edit: likte ikke helt den formuleringen der Endret 8. mai 2004 av Gone Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 skal nok gå fint det! selv om basen min står i 3. etasje og jeg står i 1.etasje så har jeg fine signaler, og da er taket i 1.etg av betong WLAN bruker høye frekvenser, og høye frekvenser bryter lettere igjennom matriale som betong osvosv. Så èn etasje mellom dere burde ikkv være et problem. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det skal funke fint, sist jeg var på lan til en kompis var den trådløse routeren oppe i tredje etarsje og vi satt i første. hadde 93% signal. De hadde en av de beste trådløse routeren da. Tips. flytt routeren til etasjen du er i det gjorde jeg, har 100 % signal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå