MaGmA Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 hei jeg har et lite problem med sticky keys, dere vet sånn der som du feks trykker 5 ganger shift så kommer det opp en meny/et program som du kan endre noen ting på i? ja, jeg gjorde sånn at jeg deaktiverte den sånn at den ikke kom opp! og nå når jeg trykker shift 5 ganger ( ofte brukt ingame playing) så flipper tastaturet og jeg må trykke 3 ganger på shift , ctrl og lignende for at de skal reagere.. vær så snill og si meg at noen av dere vet hvordan jeg får opp den menyen igjen? eller vet om det kan være noe annet Tusen takk mvh Marius Olsen Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Sjekk om du kan finne noe i Control Panel -> Accessibility Options Lenke til kommentar
MaGmA Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 jepp det der var menyen jeg var på jakt etter får teste meg fram innpå der så skal jeg nok få det til å funke Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ikke hardware-relatert, og stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg