theDurkan Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hmmmmm. Har klokket opp min amd XP 2500 til 3200. Men jeg har hørt at man bør voltmodde for å få det mer stabilt. Men jeg vet ikek hvilken V jeg skal sette den på. Abit nf7 Amd Athlon XP +2500 Lenke til kommentar
Mira Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Du er sikker på at du vet hva en voltmodd er? Det er ikke noe du kan gjøre i BIOS... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Hmmmm. Vel, ikek voltmodde, men sette opp spenningen. Voltmodding er vel når man drar fram loddebolten for å sette opp strømmen. Den "risikable" måten? Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Sett den opp et par hakk - test 3dmark for å se om det er stabilt Sjekk tempen - den stiger når du setter opp volten! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Hmmmm. Jeg har Artic cooler 2 TC. Den ahr ligget på 45`C konstant uansett hva den gjør. Innebygget sensor. Takler opp til 3400. Men hvordan ser jeg om det er stabilt i 3dmark? Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Kjør det i loops 3 gnager, hvis pcen ikke rebooter er det bra og stabilt. sjekk temp i bois etter du har gjort dette. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Varierer litt, noen CPUèr kjører stabil på ca.1,7v noen må ha 1,8v> på XP3200 hastighet. Øk med 0.05v og test systemet etterpå. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Men hvis volten er for lav, så vil den jo ikke restarte. SÅ skal jeg sette opp hlet til den restarter og sette den haket under da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå