oblivian Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei igjen, Jeg kjøpte meg SE T630 igår. Greit nok. Fra før hadde jeg en Nokia 3150 eller noe i den duren. Gammelt skrap med andre ord. Det jeg lurer litt på er når man blar rundt i forskjellige bilder, lyder, spill, osv. så virker det som telefonen kontakter SE's hjemmesider. Isåfall, er det noe jeg må betale for? Altså at den går ut på nettet? Jeg skjønner selvfølgelig at det koster penger hvis jeg går ut på nettet på vanlige www/wap sider, men disse SE lyd/bilde arkivene virker veldig integrert i telefonen. Ikke sier den ifra heller. Vel jeg tror dere skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Hrti Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei igjen, Jeg kjøpte meg SE T630 igår. Greit nok. Fra før hadde jeg en Nokia 3150 eller noe i den duren. Gammelt skrap med andre ord. Det jeg lurer litt på er når man blar rundt i forskjellige bilder, lyder, spill, osv. så virker det som telefonen kontakter SE's hjemmesider. Isåfall, er det noe jeg må betale for? Altså at den går ut på nettet? Jeg skjønner selvfølgelig at det koster penger hvis jeg går ut på nettet på vanlige www/wap sider, men disse SE lyd/bilde arkivene virker veldig integrert i telefonen. Ikke sier den ifra heller. Vel jeg tror dere skjønner hva jeg mener... Skjer ikkje dette dersom du trykker f.eks "Flere bilder" i staden for "Mine bilder?" Slik er det med min òg. Det er vel for å kunne få tak i nye bilder og lyder fort og effektivt. Om det kostar pengar veit eg diverre ikkje. Nyttar meg ikkje av det... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det koster ikke penger for bildene, men du må betale GPRS takstene for å koble deg opp og laste ned bildene. Altså antall kb... Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Nå du er koblet opp så er det en liten jordklode oppe i ventstre hjørnet så da skulle du greie og finne ut av det! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei igjen, Jeg kjøpte meg SE T630 igår. Greit nok. Fra før hadde jeg en Nokia 3150 eller noe i den duren. Gammelt skrap med andre ord. Det jeg lurer litt på er når man blar rundt i forskjellige bilder, lyder, spill, osv. så virker det som telefonen kontakter SE's hjemmesider. Isåfall, er det noe jeg må betale for? Altså at den går ut på nettet? Jeg skjønner selvfølgelig at det koster penger hvis jeg går ut på nettet på vanlige www/wap sider, men disse SE lyd/bilde arkivene virker veldig integrert i telefonen. Ikke sier den ifra heller. Vel jeg tror dere skjønner hva jeg mener... Skjer ikkje dette dersom du trykker f.eks "Flere bilder" i staden for "Mine bilder?" Slik er det med min òg. Det er vel for å kunne få tak i nye bilder og lyder fort og effektivt. Om det kostar pengar veit eg diverre ikkje. Nyttar meg ikkje av det... Jo, du må trykke "Mine bilder" og ikke "Flere bilder". Det koster ikke penger, annet enn GPRS-taksten, som noen har nevnt før. Lenke til kommentar
beh Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jo, du må trykke "Mine bilder" og ikke "Flere bilder". Det koster ikke penger, annet enn GPRS-taksten, som noen har nevnt før. Ut fra denne setningen kan virke om om det koster penger å bruke "Minde bilder", men de er lagret på telefonen og koster ingenting. "Flere bilder" / "Flere lyder" tar deg til SE sine hjemmesider og det koster penger (noen øre hvis du ikke laster ned noenting). Skjer dette ved et uhell er det bare å strykke på "gå-en-meny-tilbake-knappen". Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ja, greit, jeg ordla meg feil, ser det nå. Beklager Men det med "Flere bilder / lyder", koster det virkelig penger pr. bilde, som går til SE? Jeg ble ikke fakturert for de i min tid ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå