Gå til innhold

Fra telenor til netcom

Anbefalte innlegg

Kjøpte ny mobil med netcom youngtalk abb. overførte nummeret fra et telenor kontantkort.... fikk beskjed om at jeg måtte bruke det gamle sim kortet i 14 dager før det nye fungerte.

Men lurer på da hvordan denne overgangen skjer?

Slutter telenor kontantkortet mitt plutselig å virke, slik at det bare er å sette i det nye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du skifter operatør så tar det ei viss tid for at nummeret skal bli overført frå det eine systemet til det andre.

Og 2 simkort kan ikkje vere aktivt på de same nummeret ( tvillingsim er untaket)

Når du går frå telenor til netcom tar dette normalt 10 dager, sidan det er ein del helligdager inni desse 10 dagane har selgar sagt 14 dager for å vere sikker.

Ca 1-2 dager før denne overføringsdatoen vil du få ei tekstmelding frå netcom med bekreftelse på kva dag og tidspunkt overføringa skjer.

Rundt det tidspunktet vil telenorkortet miste dekninga. Då tar du fram det nye simkortet og setter dette i telefonen, då skal du vere operativ igjen på mobilsida.

Ein ting eg har opplevd nokre tilfeller av er etterheng i systemet, dette arter seg slik at nokre mobilsamtaler ikkje kjem i gjennom til deg, men får svararen istadenfor. Dette problemet forsvinn om natt til neste dag.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...