destroyy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei, jeg lurer på om noen har denna viftestyringa, Jeg lurer på om den er veldig lett å fikse sånn at viftene slår seg på når det blir så så varmt? å om man kan for eks ha en tempsensor på hd å vis den blir varm, så slår en vifte seg på der?? Så lurer jeg på om det følger med vifter til detta kabinettet ?? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Så lurer jeg på om det følger med vifter til detta kabinettet ?? Hvis du leser på informasjonen hadde du funnet ut at det følger med 4 vifter. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Så lurer jeg på om det følger med vifter til detta kabinettet ?? Hvis du leser på informasjonen hadde du funnet ut at det følger med 4 vifter. Vifteplasser: Foran: 2 stk. (regulerbare) Bak: 4 stk. 80mm Står det på microplex Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Korrekt. Men hvis du går til PC70USB som det står i infoen ser du at det er inkl. i prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå