Gå til innhold

3D Cooler-Ultra 2004 GT Edition

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg så på denne kobberviften fra Gigabite, men vet ikke hvor jeg kan skaffe den? Har tenkt å bruke den på A64 3200.

Jeg har sett på forrige 3D vifter fra Gigabite, men jeg lurer på når denne vil komme ut på markedet i Norge, og eventuelet prisen på den?

Er denne 3D viften i det hele tatt noe bra, mao. vil den kjøle bra? (har ingen tanker om overklokking)

Hvis noe har erferinger med denne, eller liknende vifter, er de velkommne. :yes:

Takk!

Glemte å at jeg så den i en blad

Endret av Unstable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig rart :dontgetit: . Jeg har sett på den viften der, men i bladet HjemmePc (04 2004 - 9.årgang) s.7 ser den helt annerledes ut, og der stå at den er laget av rent kobber.

Men jeg tror ikke at disse to er de samme:

1. Gigabyte PCU21-VG

2. Gigabyte 3D Cooler-Ultra 2004 GT Edition

Hva er egentlig forskjellen mellom disse to?

Og det bildet jeg så i bladet, er bilde feil eller? (hvis noe har sett bildet i bladet :hmm: )

NB! Navnet på viften i linken nr.2 er helt den samme som i bladet, men viftene ser helt forskjellige ut

Lenke til kommentar

Takk for svarene :thumbup: Men hvis jeg skulle velge en vifte til A64 3200 som er stille og samtidig er bra, med tanken på mest mulig lavest temp. har dere da noen bra annbefalinger? Eller er det bra å gå for -Gigabyte PCU21-VG 3D Cooler-Pro-

PS. ingen planer om overklokking

Lenke til kommentar

Nei, jeg så bedre etter og den sitter på en CPU (festet på HK), og samtidig står det at den passer for P4 og A64, så det er sikkert feil bilde de har satt der i bladet :hmm: . Viften ser ganske stor og flat ut, ikke som de over. Merkelige saker hehe

Lenke til kommentar

Ja, den ser veldig interessant ut, tror jeg går for den, liker utsenden på den :thumbup: og som du sier er den nesten også lydløs, som er veldig bra, fordi nå har jeg en CPU vifte på gamle maskinen som bråker som bare det :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...