John Kr Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Hei Folkens Jeg ønsker å dele mine erfaringer ved å bytte nettleser fra Internett Explorer til Mozilla. Siden jeg startet med Mozilla har jeg overhode ikke vært plaget av "pop up's" eller "spyware". Tidligere så poppet det opp sider i hytt og pine samt at min ad-awere fant mellom 20-100 spyware daglig. Mozilla kan anbefales. Er det noen andre som har opplevd denne erfaringen. Endret 8. mai 2004 av John Kr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Vel, bruker ikke mozilla selv, men det er som regel "lurt" å bruke annet software en IE. Mye av spam/popup er rettet nettopp mot IE og hvordan den et bygget opp. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Du bør også ta en titt på Mozilla Firefox! Jeg synes den er mye bedre enn Mozilla... Solaris Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Du bør også ta en titt på Mozilla Firefox!Jeg synes den er mye bedre enn Mozilla... Solaris Beklager at jeg ikke nevnte det fra starten av, jeg bruker Mozilla Firefox. Den er utrulig bra, kommer til å gå over til denne nettleseren på alle mine PC'er. Endret 8. mai 2004 av John Kr Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg anbefaler å bruke tabbrowser extension til firefox. Da får du utvidet tab funksjonalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå