Thorvald Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hallo, har nå sittet i 2 timer og prøvdt og innstallere en WD raptor på dette hovedkortet. Setter inn disketten etter og ha trykket F6, "filen txtsetup.oem forårsaket en uventet feil (4096) på linje 1742 i D:nt\base\boot`setup\oemdisk.c." Beggynner og bli irritert etter hvert. Det eg har gjort er: Koblet alt til: Cd-rom S-ata raptor P-ata 160 samsung Innstalert windows og det virket fint! Men, e: disken var Låst som system disk (p-ata disken) Koblet da fra P-ata disken og prøvde og innstalere på ny. Klarer ikke og få lagt inn driverene uten og ha en p-ata disk koblet til. Greit klokken er nesten 8 om morgen og eg trenger søvn, men er det noen som kan ha noen tips til eg står opp så ville eg vært veldig taknemlig. Har søkt gjenom forumet men fant ikke noe som hjelpte meg. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 På mitt A7N8X, var windowsen ugrei p.g.a at jeg også hadde en P-ata disk. Ville testet det ved å koble av p-ata disken. Uansett: er du sikker på at disketten som du har kopiert over driveren til er 120% pålitelig??? -z00l- Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Når P-ata disken er koblet fra så får eg feilmeldingen. Har prøvd 8 disketter og 2 diskettstasjoner. Prøver og flashe biosen nå, får se om det hjelper. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det samme sleit jeg med forrige uke. loesningen var opprette ei mappe med navnet winxp legge driverne inni den, legge txtsetup.oem utenfor og kopiere disse to paa en diskett. Er det Silicon 3112-14 du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå