Acidguy Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hva er det som er så spesielt med denne, er ikke dette litt dyrt? http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=137696 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er en spesille utgave fra Ginward for vannkjøling. Hvis du hadde søkt litt i de etterhvert utallige 6800/x800 trådene så hadde du nok sett det Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) RÅDYRT Endret 8. mai 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Faen det klikker snart oppe i hodet på meg her Dere bør ikke dra fram det dyreste fra nvidia BARE fordi det følger med vannkjøling! Se deg litt rundt! Kan også søke litt så finner du ut at flere har gjort akkurat samme greia! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Faen det klikker snart oppe i hodet på meg her Dere bør ikke dra fram det dyreste fra nvidia BARE fordi det følger med vannkjøling! såså, pust inn og tell til 10. Jeg er enig, det var dyrt, men så finnes det heldigvis billigere 6800U kort. Tror ikke trådstarter mente dette som noe hån mot nVidia, var nok heller, som det kommer frem av teksten, mer interessert i hva som var så spes. med akkurat dette 6800U kortet. Endret 8. mai 2004 av apollox Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 meget dyrt kort ! Er vell tross alt ingen som kjøper et skjermkort til nermere 7500 kr ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har vært en del poster om akkurat det samme. Kortet er dyrt fordi det er et bra kort med vannkjøling. Thats it., Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Faen det klikker snart oppe i hodet på meg her Dere bør ikke dra fram det dyreste fra nvidia BARE fordi det følger med vannkjøling! såså, pust inn og tell til 10. Jeg er enig, det var dyrt, men så finnes det heldigvis billigere 6800U kort. Tror ikke trådstarter mente dette som noe hån mot nVidia, var nok heller, som det kommer frem av teksten, mer interessert i hva som var så spes. med akkurat dette 6800U kortet. Det tror ikke jeg heller, men han er da for all del ikke nødt til å finne det dyreste kortet når det er helt klart at det følger med vannkjøling! Akkurat som om jeg skulle dra fram hercules 9800PRO bare fordi det var det dyreste eksemplaret av 9800PRO når jeg veit godt at det fantes sapphire og powercolor for tusenlappen mindre. edit: tror ikke han lurte på hva som var så spes med kortet. Var heller det at det var fantastisk dyrt i det hele tatt. Endret 9. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det ikke bare og se litt rundt. Det er vel tre poster om dette. Den modellen er en extreme modell (golden sample) som kjører på 450mhz. Pluss at den har vannkjøling. (begge deler står i produkttitlen(450mhz+ og coolfx)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå