wil Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 jeg har hørt at mozilla er så veldig bra. er dette sant eller er det ikke. hva synes dere? er det noe forskjell fra OPRA og Internett Explorer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-3583 Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 (endret) M Endret 16. april 2014 av medlem-3583 Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 jeg kjører mozilla nå. noen sider som ikke er kompatibel, men ellers så har jeg ikke noe imot den.helt kurrant. eneste grunnen til at jeg bruker den er fordi jeg ville ha forandring. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Vi bruker Mozilla på skolen, sinnsvakt treigt. Mulig at det er en noe gammel versjon, men ... Prøv Opera, og døm selv. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Synes Mozilla er best til Linux. Har prøvd Opera, men det virker som om den er treg, i alle fall til Linux. Bruker omtrent 10% lenger tid på å poppe opp ei side i Opera enn i Mozilla, så jeg kan ikke fatte hvorfor folk synes den er så rask. Bruker også w3m (text only) endel. Skikkelig fin browser :smile: runmad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå