FuglFøniks Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor? Har opplevd dette før, at jeg får opp explorer feil og mappen legges ned. Noen som klarer å skjønne problemet ut ifra dette? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Dersom det er AVI filer i mappen, så er det et velkjent problem. Prøv: 1. Klikk Start -> Kjør -> og skriv inn regedit 2. Finn frem til/søk etter følgende nøkkel: HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler 4. Slett denne nøkkelen. 5. Avslutt Regedit. Det kan hende du må starte maskinen på nytt før dette vil fungere. Endret 7. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Takker for svar. Men dette funket ikke. Skjedde faktisk ikke en drit. Men jeg er sikker på at noen på forumet vet en løsning? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg? Er så frustrerende dette altså Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kjappe ting å prøve: "sfc /scannow" fra kommandoprompt og/eller Legg inn siste SP på nytt Siste utvei: Boot fra windows-cd velg installer og når maksinen forteller at han finner en eksisterende windows-installasjon velger du å reparere denne Når alt annet ikke virker kan du vurdere å installere på nytt. Det kan kan jo da selvfølgelig også være spyware/virus eller et annet program/codec som ødelegger. Det kan også være hardware-feil (f.eks ram) Du får bare prøve deg litt frem. Et litt drastisk steg er jo å reinstallere og ikke installere noe annet enn windows for et par dager og se om alt virker slik det skal. Hvis problemet kommer tilbake ila en dag eller to så tyder det på hardware feil. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Kjappe ting å prøve:"sfc /scannow" fra kommandoprompt og/eller Legg inn siste SP på nytt Siste utvei: Boot fra windows-cd velg installer og når maksinen forteller at han finner en eksisterende windows-installasjon velger du å reparere denne Når alt annet ikke virker kan du vurdere å installere på nytt. Det kan kan jo da selvfølgelig også være spyware/virus eller et annet program/codec som ødelegger. Det kan også være hardware-feil (f.eks ram) Du får bare prøve deg litt frem. Et litt drastisk steg er jo å reinstallere og ikke installere noe annet enn windows for et par dager og se om alt virker slik det skal. Hvis problemet kommer tilbake ila en dag eller to så tyder det på hardware feil. Tusen takk for svar, må skaffe Win CD'en, så skal jeg prøve. *Håper på at det ikke er RAM'en* Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvorfor? Har opplevd dette før, at jeg får opp explorer feil og mappen legges ned. Noen som klarer å skjønne problemet ut ifra dette? Du mangler Codex, brudern har akkuratt samme problem (hadde) jeg fiksa det vet å installere Divx,xvid, osv... funka hos brudern Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 ..eller cpu/hovedkort/harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå