Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det bare jeg som er lei av ordet "eid" i denne tråden? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det bare jeg som er lei av ordet "eid" i denne tråden? Nei, for du er EID! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er det bare jeg som er lei av ordet "eid" i denne tråden? Eg er lei det ordet på ein generell basis, dvs. i alle sammenhenger Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Ordet nærmer seg litt utdatert ja. Og ikke passer det seg heller. Ingen av disse to er flinke nok til at vi kan bruke ordet "eie". Hadde Øl Kurt vært med, DA kunne vi snakke om eiing. I world idol kommer nok verken kjartan eller margareth til å eie noe annet enn en returbillett hjem. Endret 9. mai 2004 av Luke Lovegroove Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 jeg KUNNE IKKE bry meg mindre. Hvis jeg skulle si noe, vil jeg si at de GODE rauk ut for lenge siden.. og nei.. det er IKKE Ahn (eller hva i h** hu heter) jeg snakker om. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 MARGARET HÅPER JEG ALDRI VINNER!!!!!! Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Eid er en enormt dårlig oversetting av owned, poenget er at det høres ikke bra ut på norsk: "Omg, der ble du eid!"er ikke bra "omg, you got ownzored" er bra. Uansett, Kjartan vant, det fortjente han, han var ca. 20 ganger så bra som Margaret. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Kjartan: 3+4 = 6 Øh, hvor var du i mattetimene på skolen? Endret 16. mai 2004 av tHe OvErClOcKeR Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kjartan: 3+4 = 6 Øh, hvor var du i mattetimene på skolen? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Men tror UANSETT at det kommer til å bli pinlig i world idol! Ikke samme kaliber denne gangen nei. Tja om det blir så veldig pinlig vet jeg nå ikke for hvis det er sånn ca slik det var i fjor så er det mange som er mye dårligere enn kjartan! Eksempel - Tyskland Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg synest det var bra at Kjartan vant Idol. Margaret var ikke SÅ flink som han da.... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hadde Margaret vunnet hadde c_u_m8 spyd ut om det på denne posten. Etter Kjartan vant har han ikke et innlegg Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 DET BLIR INGEN NY WORLD IDOL.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå