Bandidos-Pelle Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ahh! Jeg tror ALDRI jeg har vært så forbanna og glad på en gang. Har visst det hele tiden. "Åhh, Kjartan er best", sier kompisene mine. Hva sliter de med? Margaret har eid han og mange andre de siste programmene, men hun har ofte endt opp i stolen! Hvorfor? Hun synger knakende bra, og er en kul dame. Så, jeg unner henne denne dagen, for i dag EIDE hun alt og alle, uansett hva dere sier, det kan dommere og andre profesjonelle fagfolk bekrefte. For første gang dømte ikke Jan Fredrik hun ut. JESS! Fortjent, Margaret - fortjent. Så kommer jeg til punktet hvor jeg er førbannja! Hvorfor i helvete fikk Kjartan mest stemmer? Han ble jo eid, på alle mulige måter av ovennevnte. Fjortisberter; hold dere unna den telefonen, OK? Det er den eneste logiske løsningen på hvorfor Margaret fikk nest mest stemmer. Det irriterer meg så grenseløst! Argh, styr unna, fjortisberter. Neste fredag skal JEG personlig ta meg av hver og en som stemmer på Kjartan, selv om han blir (sannsynligvis, regelrett) eid av Margaret, som han har blitt de siste ti programmene. Så, Margaret for Idol and World Idol! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Så kommer jeg til punktet hvor jeg er førbannja! Hvorfor i helvete fikk Kjartan mest stemmer? Han ble jo eid, på alle mulige måter av ovennevnte. Fordi ~500.000 andre nordmenn en annen mening enn din egen. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Er enig med at kjartan har en STOR fordel når han er gutt. Idol er jo et perfekt program for jenter i 14 års alderen. Tipper at 70% av alle stemmene idol får inn er fra jenter... Men tror UANSETT at det kommer til å bli pinlig i world idol! Ikke samme kaliber denne gangen nei. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Er nok ikke bare jenter som stemmer på den de syns er fine. Bare se på Sandra. Den jenta kom langt pga kåte unggutter som digger Sandra, og ikke for å snakke om gamle griser stemte på henne! Lenke til kommentar
nosto Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Ahh! Jeg tror ALDRI jeg har vært så forbanna og glad på en gang. Har visst det hele tiden. "Åhh, Kjartan er best", sier kompisene mine. Hva sliter de med? Margaret har eid han og mange andre de siste programmene, men hun har ofte endt opp i stolen! Hvorfor? Hun synger knakende bra, og er en kul dame. Så, jeg unner henne denne dagen, for i dag EIDE hun alt og alle, uansett hva dere sier, det kan dommere og andre profesjonelle fagfolk bekrefte. For første gang dømte ikke Jan Fredrik hun ut. JESS! Fortjent, Margaret - fortjent. Så kommer jeg til punktet hvor jeg er førbannja! Hvorfor i helvete fikk Kjartan mest stemmer? Han ble jo eid, på alle mulige måter av ovennevnte. Fjortisberter; hold dere unna den telefonen, OK? Det er den eneste logiske løsningen på hvorfor Margaret fikk nest mest stemmer. Det irriterer meg så grenseløst! Argh, styr unna, fjortisberter. Neste fredag skal JEG personlig ta meg av hver og en som stemmer på Kjartan, selv om han blir (sannsynligvis, regelrett) eid av Margaret, som han har blitt de siste ti programmene. Så, Margaret for Idol and World Idol! helt riktig Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Så kommer jeg til punktet hvor jeg er førbannja! Hvorfor i helvete fikk Kjartan mest stemmer? Han ble jo eid, på alle mulige måter av ovennevnte. Fordi ~500.000 andre nordmenn en annen mening enn din egen. Jaha? Det var da en rar konklusjon. Hovedsaklig er det ikke bare mine meninger. Kjartan ble eid, det spiller ingen rolle hvordan du sier det, eller hvem som sier det, for Margaret eide Kjartan så det sang. Dette kan alle aviser, dommere, fagfolk og andre med litt vett i skallen, konludere. Margaret har kvaliteter jeg synes Kjartan mangler, blant annet en VELDIG god stemme. For det andre er hun kul - Kjartan er en kjip fyr med hockeysveis og spinkel stemme. Så, jeg vet ikke hva de "500.000 andre" tenker, men jeg kan påstå at ingen av disse hadde en annen grunn enn det personlig til Kjartan, for enten er man døv, ellers stemte man på Margaret i går - for Margaret var uslåelig - enkelt og greit. Endret 8. mai 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Dette kan alle aviser, dommere, fagfolk og andre med litt vett i skallen, konludere. Pussig, for jeg leste nettopp i VG (papirutgaven) at Kjartan var best (terningkast 5) og at Margaret bare var en liten pusling (terningkast 3) Sjekk opp det du vil si før du sier det gutt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Dette kan alle aviser, dommere, fagfolk og andre med litt vett i skallen, konludere. Pussig, for jeg leste nettopp i VG (papirutgaven) at Kjartan var best (terningkast 5) og at Margaret bare var en liten pusling (terningkast 3) Sjekk opp det du vil si før du sier det gutt Nå er ikkje VG den avisa eg stoler mest på heller da. Er enig med trådstarter, Margaret var best i går altså. Susanne fekk litt feil låter, og det var synd. Ein ting til er at Margaret har slitt i andre finalerunder mens Kjartan har alltid vore stabil, så han har ein fordel der. For the record: Eg har aldri likt Kjartan Eg liker uansett Margaret best. Endret 8. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Zeph, du er en mann som har peiling. Bra! Til deg, PT, jeg har ikke lest VG i dag, men bare Dagbladet: Susanne: 2+3 = 5 Kjartan: 3+4 = 6 Margaret: 5+3 = 8 Hvem skulle sjekke opp, sa du? Og uansett, hvem har mest peiling: Dommerpanelet eller VG? Jeg tipper førstnevnte. Beklager, PT; Kjartan ble eid i går, så hardt at jeg fikk gåsehud. JESS! DIGGA MEG GRUSOMT! Ærlig talt, Jan Fredrik Karlsen er en profesjonell musikk-manager, og har flere års erfaring enn hele "spesial-panelet" fra VG tilsammen. Det nytter ikke, PT - bare gi opp. Kjartan ble eid, og sånn er det. Livet er surt, eller hva? Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Til deg, PT, jeg har ikke lest VG i dag, men bare Dagbladet Ikke for å være kjip, men du kan da ikke si at alle avisene skriver at margaret er best når du bare har lest dagbladet, og jeg har ikke sagt at jeg har sjekket noe som helst i dagbladet. De karakterene jeg kom med var VG sine. Jeg så heller ikke på idol i går, så hvem som er best skal ikke jeg blande meg opp i. Det er bare en smule merkelig når folk kommer med utsagn som de du kom med i første innlegg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Til deg, PT, jeg har ikke lest VG i dag, men bare Dagbladet Ikke for å være kjip, men du kan da ikke si at alle avisene skriver at margaret er best når du bare har lest dagbladet, og jeg har ikke sagt at jeg har sjekket noe som helst i dagbladet. De karakterene jeg kom med var VG sine. Jeg så heller ikke på idol i går, så hvem som er best skal ikke jeg blande meg opp i. Det er bare en smule merkelig når folk kommer med utsagn som de du kom med i første innlegg. Forståelig at du påpeiker det i og med at han ikkje har lest VG og seier at "alle" avisene gir henne best karakter. Ingen grunn til å krangle om det, det er sånn som det er og sånn er det. Edit: Ein ting til. På Senkveld (program på TV2) rett etter avtemningen så var Margaret og Kjartan der og vart spurt om "Hvem vinner Idol?" Margaret sa "Kjartan", og han sa...."Ja eg kan endelig ta den"...uff uff.... Hadde seriøst lyst å slå til han da...men men, meg om det. Endret 8. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Så kommer jeg til punktet hvor jeg er førbannja! Hvorfor i helvete fikk Kjartan mest stemmer? Han ble jo eid, på alle mulige måter av ovennevnte. Fordi ~500.000 andre nordmenn en annen mening enn din egen. Jaha? Det var da en rar konklusjon. Hovedsaklig er det ikke bare mine meninger. Kjartan ble eid, det spiller ingen rolle hvordan du sier det, eller hvem som sier det, for Margaret eide Kjartan så det sang. Dette kan alle aviser, dommere, fagfolk og andre med litt vett i skallen, konludere. Margaret har kvaliteter jeg synes Kjartan mangler, blant annet en VELDIG god stemme. For det andre er hun kul - Kjartan er en kjip fyr med hockeysveis og spinkel stemme. Så, jeg vet ikke hva de "500.000 andre" tenker, men jeg kan påstå at ingen av disse hadde en annen grunn enn det personlig til Kjartan, for enten er man døv, ellers stemte man på Margaret i går - for Margaret var uslåelig - enkelt og greit. Vel, det er vel til syvende og sist folks stemmer (=resultatet av FOLK SOM STEMMERS synspunkt) som teller i denne konkurransen, det er de som er potensielle kjøpere av musikk, og selv om du syntes en deltaker "eide" () en annen, betyr tydeligvis ikke det at din mening er den riktige. Selv om du selvfølgelig skal få lov å ytre ditt synspunkt. Hva VG, DB og andre aviser mener, betyr vel egentlig ikke så mye, da det faktisk er "folk flest" som skal kjøpe musikken til sitt idol i fremtiden. Og "folk flest" mener altså noe annet enn deg. Og dersom du vil holde et seriøsitetsnivå i forhold til meg i denne diskusjonen, dropp alt som har med "eid, eide, eier" osv. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 etter min mening så var margaret best, men denne diskusjonen tar aldri slutt, hvorfor? jo hvert meneske har sin egen smak, ikke alle liker det samme Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 etter min mening så var margaret best, men denne diskusjonen tar aldri slutt, hvorfor? jo hvert meneske har sin egen smak, ikke alle liker det samme Takk. My point exactly. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Til deg, PT, jeg har ikke lest VG i dag, men bare Dagbladet Ikke for å være kjip, men du kan da ikke si at alle avisene skriver at margaret er best når du bare har lest dagbladet, og jeg har ikke sagt at jeg har sjekket noe som helst i dagbladet. De karakterene jeg kom med var VG sine. Jeg så heller ikke på idol i går, så hvem som er best skal ikke jeg blande meg opp i. Det er bare en smule merkelig når folk kommer med utsagn som de du kom med i første innlegg. Det er morsomt at du henger deg oppi det, for noe mindre relevant kan man egentlig ikke komme med. Det spiller ingen rolle hva VG/Dagbladet sier, poenget mitt er at de fleste sier at Margaret var best i går, da er det ingen vits i å henge deg oppi om ALLE avisene skriver så eller ei. Poenget er at alle som så på i går, burde helt klart se hvem som var best, for det var ren maktdemonstrasjon. PS: Jeg mente faktisk ikke alle avisene, jeg mente alle dommerne. Forresten, hvis du baserer dine svar utifra avisen skjønner jeg ikke hvorfor du diskuterer dette. Du bør kunne basere svarene dine utifra kunnskap - ikke fakta. Ihvertfall i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 -SLUTT PÅ DENNE DISKUSJONEN- Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Vel, trådstarteren har et bittelite poeng, selv om han overdriver en smule. Musikalske kvaliteter er det som regel fagfolk som kan bedømme best, der er det ikke snakk om hva folk flest synes. Hva folk flest har lyst på bestemmer de selvsagt selv. Bare sørg for å skille mellom disse to tinga. c_u_m8: At folk flest i Norge har dårlig musikksmak må du bare leve med. Hvis du ikke liker at fjortisjenter stemmer på de du synes er dårlige, så er det nok hele Idol-konseptet du bør fyre løs på. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvis du synes det er så forferdelig så må du ikke se på idol vettu Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 "Åhh, Kjartan er best", sier kompisene mine. Hva sliter de med? Det samme tenker de sikkert om deg ...Kjartan, selv om han blir (sannsynligvis, regelrett) eid av Margaret, som han har blitt de siste ti programmene. Du er jo sykelig opptatt av å trekke inn dommerene når de dømmer i din favør, og da vil jeg trekke inn dommerene også, og de er ikke enig Jaha? Det var da en rar konklusjon. Hovedsaklig er det ikke bare mine meninger. Kjartan ble eid, det spiller ingen rolle hvordan du sier det, eller hvem som sier det, for Margaret eide Kjartan så det sang. Dette kan alle aviser, dommere, fagfolk og andre med litt vett i skallen, konludere. Det er ingen rar konkulsjon, selv etter at "alle" aviser, dommere og fagfolk har gitt sin kommentar er det FORTSATT 500 000 som ikke er enig. Folk stemmer på favoritten sin, som de har fått gjennom mange programmer, og ikke nødvendigvis hvem som synger best fra gang til gang Margaret har kvaliteter jeg synes Kjartan mangler, blant annet en VELDIG god stemme. For det andre er hun kul - Kjartan er en kjip fyr med hockeysveis og spinkel stemme. Dommerene skryter veldig av stemmekontrolen hans + personlig særpreg, noe som noen har manglet :hint hint: Og btw: Margrete er alt annet en den kuleste dama som var med i idol! (nå er jeg like usakelig som deg) Til deg, PT, jeg har ikke lest VG i dag, men bare Dagbladet: Hvem skulle sjekke opp, sa du? Livet er surt, eller hva? Du brukte avisen som et argument, og han motbeviste deg. Han hevdet aldri en ting, det gjorde, så vær stille, du oppfører deg som en drittunge og diskuterer særdeles usakelig Det er morsomt at du henger deg oppi det, for noe mindre relevant kan man egentlig ikke komme med. Det spiller ingen rolle hva VG/Dagbladet sier, poenget mitt er at de fleste sier at Margaret var best i går, da er det ingen vits i å henge deg oppi om ALLE avisene skriver så eller ei. Han hang seg ikke opp i avisene, han motbeviste deg, du slang dritt tilbake, han prøvde å gjøre poeng, du oppdaget poenget, og vrir det i rettning kvarulering. Godta at du hadde feil Forresten, hvis du baserer dine svar utifra avisen skjønner jeg ikke hvorfor du diskuterer dette. Du bør kunne basere svarene dine utifra kunnskap - ikke fakta. Ihvertfall i denne sammenhengen. Han SÅ ikke idol så han har ikke noe grunnlag får å diskutere det, noe han ikke gjør, han påpeket en feil. Dette er en diskusjon (hvis man kan kalle det det) anngående musikksmak. Og i annledning så har fakta-uttalelser imponert med sitt fravær. Og når man er ferdig med quote : JA, Magrete imponerte i går (så bare siste sang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå